ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
'חומת מגן' אזרחית

הח"כ על מהומות חווארה: "אני רוצה לראות כפרים בוערים"

ח"כ צביקה פוגל התייחס למהומות בכפר חווארה וטען: "זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן". לדבריו, "אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים". לפיד: "פוגל צריך ללכת לכלא"

הח"כ על מהומות חווארה: "אני רוצה לראות כפרים בוערים"
צביקה פוגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) התייחס הבוקר (שני) למהומות בחווארה והביע בהן תמיכה מוחלטת. פוגל טען כי המהומות יוצרות הרתעה. "המעשה שעשו אתמול תושבי יהודה ושומרון בחווארה זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן. אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים כשצה"ל לא פועל", אמר הח"כ בריאיון לגלי ישראל.

פוגל הוסיף: "אני רוצה להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. איך עושים את זה? מפסיקים עם המילה 'מידתיות'. מפסיקים עם חוסר הרצון לענישה קולקטיבית כי זה לא מתאים לכל מיני בתי משפט. אני מוריד את הכפפות".

לדבריו, "אתמול יצא מחבל מחווארה - חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות".

פוגל תקף את נתניהו וגלנט ואמר: "ראש הממשלה ושר הביטחון נרדמו בשמירה. הם לא עושים את מה שצריך לעשות ואני מנסה להעיר אותם".

ראש האופוזיציה תקף בחריפות את פוגל וכתב בטוויטר: "זו לא ממשלת ימין על מלא, זו ממשלת אנרכיה על מלא. ח״כ פוגל צריך ללכת לכלא על הסתה לטרור".

יצוין כי עד עתה, השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לא הגיב להתפרעויות בחווארה. בתוך כך, סיעת עוצמה יהודית תקיים הבוקר בשעה 11:30 ישיבת סיעה ביישוב אביתר. במהלך הישיבה ימסור יו"ר המפלגה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהרה לתקשורת.

חווארה איתמר בן גביר צביקה פוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד