י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כך תעצבו את משלוח המנות המושלם לפורים

מחלבת 'יטבתה' בשיתוף 'לבנדר עיצובים' מגישים לכם טיפים מומלצים שיהפכו כל משלוח מנות ליצירת אומנות מושקעת ומכובדת

כך תעצבו את משלוח המנות המושלם לפורים
יטבתה פורים צילום: יח"צ

לקראת פורים ועם הוצאת מהדורה חגיגית של השוקו בתחפושת, מחלבת 'יטבתה' בשיתוף המעצבת לאה קליינהנדלר מ'לבנדר עיצובים', מגישים לכם מגוון טיפים לעיצוב משלוח המנות המושלם שכל אחד ירצה לקבל. עם מבחר מוצרי קבוצת 'שטראוס', עוצבו ביד אמן שני משלוחי מנות מוקפדים שיעניקו לכם השראה בדרך לעיצוב מושקע משלכם.

פורים כבר בפתח ורבים מתכוננים עם משלוחי מנות מכובדים כמצוות היום. השנה, השוקו האהוב של 'יטבתה' מתחפש עם תוויות חגיגיות לפורים ונכנס למשלוחי המנות שעוצבו במיוחד עבורכם. בשיתוף פעולה מיוחד עם המעצבת לאה קליינהנדלר מ'לבנדר עיצובים', מחלבת 'יטבתה' מגישה לכם את הטיפים המומלצים שיהפכו את משלוחי המנות שלכם ליצירת אומנות שכל אחד ירצה לקבל. בנוסף, שני משלוחי מנות עוצבו במיוחד עם מוצרי שטראוס כדי להעניק לכם השראה לעיצוב הפרטי שלכם. מה צריך? שוקו יטבתה מחופש ומבחר ממיטב מוצרי האיכות של 'שטראוס עלית'.

  • החליטו על קונספט מראש. כדי להוציא עיצוב מושלם מומלץ לתכנן מראש מה הכיוון שלכם ואז לעבור לעיצוב עצמו. זה יכול להיות סביב חומר גלם מסוים כמו שוקולד או בננה, ואפילו סביב נושא מסוים שאתם בוחרים. בהתאם לבחירה, תתאימו את הצבעים והסגנון. במשלוחי המנות שעיצבנו הקונספט הוא סביב השוקו שהתחפש. בהתאם, בנינו קונספט יוקרתי וקונספט עממי יותר.
  • בחרו את הסגנון. אחרי שהחלטתם על קונספט מרכזי, מומלץ לבחור את הסגנון שילווה אותו. האם הוא יהיה יוקרתי ואלגנטי עם אלמנטים מנצנצים, כלי זכוכית, כלי כסף וצבעים מרשימים כמו שחור, כסף, אדום וזהב? או שיהיה בסגנון כפרי יותר עם אלמנטים טבעיים כמו קש, רפיה, כלי עץ וגוונים טבעיים כמו חום, צהוב, כתום וירוק? או בכלל סגנון צבעוני ועליז עם חגיגת צבעים שמתאימה לימי הולדת ושמחות משפחתיות? בהתאם להחלטה תוכלו להתקדם לעיצוב עצמו.
  • בחרו מוצרים מתאימים. חשוב שהמשלוח שלכם יכיל מוצרים מגוונים בצורתם ובגודלם. זה משפיע מאד על הנראות, אך חשוב להקפיד לא להתפזר ולאחד את כל המוצרים תחת קו משותף של הצבעים והרעיון. האחידות חשובה כדי ליצור הרמוניה חזותית בין המרכיבים השונים של המשלוח. ההמלצה היא לבחור שני צבעים עיקריים בחלוקה של כ-35 / 55 אחוז, וצבע נוסף בהיקף של כ-10 אחוז מהחלוקה.
  • בפורים הזה תוכלו להשתמש במוצרים הנפלאים של קבוצת 'שטראוס'. הם יכולים להתאים גם לסגנון יוקרתי וגם לסגנון עממי. אנחנו בחרנו להשתמש במשלוח היוקרתי במוצרים כגון שוקולד 'ספלנדיד' של 'עלית', קפה 'פלטינום' של 'עלית' ושוקו בתחפושת של 'יטבתה'. במשלוח העממי עשינו שימוש במגוון חטיפי 'עלית' כמו 'פסק זמן ו'טורטית', וכן שוקו מחופש של 'יטבתה' להשגת צבעוניות פורימית.
  • הכל מתחיל בבסיס. בחרו בסיס יציב וחזק שיחזיק את המוצרים, בגודל מתאים, כגון סלסלה, פלטה שטוחה מקלקר או קופסה דקורטיבית.
  • התחילו לעצב. תמיד ממקמים ראשית את הדברים הגדולים מאחור ולאחר מכן מוסיפים בהדרגה את הדברים הקטנים יותר בצורה נאה כמו תכשיטים. ניתן להוסיף אביזר מעניין שמתאים לקונספט. במקרה שלנו, אביזרים הקשורים לפורים יכולים להשתלב היטב.
  • קשטו את המשלוח בהתאם לטעם שלכם. אביזרי עזר לדקורציה (סרטים, פנינים, פרפרים, ועוד כיד הדמיון) שנותנים טאצ' יחודי למשלוח מיוחד ובלתי נשכח, תמיד משדרגים ומוסיפים. השתמשו בהם כדי לייצר את המשלוח האולטימטיבי מבחינתכם.
  • עטפו את המשלוח. רגע לפני שתעבירו את המשלוח כדי לקיים את מצוות "משלוח מנות איש לרעהו", תוכלו לעטוף אותו עם צלופן בגודל מתאים למראה מושקע.

עם מיטב מוצרי קבוצת 'שטראוס' תוכלו להעניק לקרובים שלכם משלוחי מנות מכובדים ומלאי השראה. עכשיו גם תדעו איך לעשות את זה.

שוקו משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד