כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לצד הקמת השכונה החדשה

נמשכת תנופת הפיתוח ביישוב הישן ברכסים

ההתפתחות המרשימה שחווה רכסים אינה עוצרת לרגע. יחד עם הקמת השכונה החדשה שתביא עמה רוח של התחדשות והתרחבות משמעותית, תנופת הפיתוח של היישוב הקיים נמשכת במלוא עוצמתה עם שיפור פני העיר, שדרוג רחובות והרחבת מוסדות ציבור לתועלת התושבים

נמשכת תנופת הפיתוח ביישוב הישן ברכסים
רכסים צילום: יח"צ

מועצת רכסים ממשיכה ליזום פעולות לפיתוח היישוב במטרה לספק את מיטב תנאי המגורים לתושבים. במסגרת הפיתוח המתמיד, החלו שדרוגים ברחובות הרב קוק, עוזיאל, הגפן ואלונים, כאשר פעולות אלה יימשכו עם המשך שדרוג הרחובות רימונים, אורנים וסמטת אורנים. כמו כן, רחוב הרב קלרמן ייסלל על מנת לספק נוחות אופטימלית לתושבים. פעולות אלה נועדו לשרת את תושבי היישוב הקיים, שהם הבסיס להתפתחות והוספת השכונה החדשה.

יחד עם הפעילות לשדרוג הרחובות ושיפור פני העיר, מועצת היישוב ממשיכה גם בפעילות האסטרטגית לצמיחה של היישוב והמשך שגשוגו כמקום בעל חשיבות באזור כולו. במסגרת זו ניתנו האישורים האחרונים להסכם הגג שצפוי להוביל פריצת דרך משמעותית בהרחבת היישוב ופריחתו הכלכלית. כל אלה ישפיעו בראש ובראשונה על התושבים כולם ועל רמת החיים ברכסים.

רכסים במבט מהאויר • קרדיט: באדיבות המצלם

הפיתוח הכלכלי בעיר כתוצאה מהסכם הגג, מהווה עוגן בעל משקל רב להתפתחות עתידית בהיבטים רבים. תוך שמירה על צביון היישוב והמרקם הייחודי שהשתקע בו לאורך השנים, מגמת ההתפתחות תשפיע לטובה על כלל התושבים עם יותר הזדמנויות לפרנסה, מקומות מסחר וכמובן השקעה אינטנסיבית במבני ציבור על כל המשתמע מכך. המועצה פועלת כדי להבטיח שקול התורה בצפון ימשיך להדהד ולהיות מגדלור רוחני, פנינת חמד, המקרין על האזור כולו.

השקעה במבני ציבור כוללת, בשלב זה, בתי ספר שכבר קיבלו וכאלה שיקבלו בעתיד תוספת בנייה להגדלת המבנה. מועצת העיר רואה חשיבות רבה בהשקעה רחבה במוסדות החינוך שהם התשתית לעתיד המקום. כמו כן, מקדמים ממש בימים אלה את בניית המבנה הרב-תכליתי שישמש למגוון פעילויות קהילתיות ויכלול בתוכו אולם חדשני ומרווח, חדר כושר מאובזר, חדרי חוגים להעשרה ופעילויות נוספות המשלימות את הפסיפס המלא של רכסים כיישוב פורח, משגשג ומצליח. ההשקעה היום היא הפירות של המחר.

רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד