ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בחירות 2024

רעייתו של ביידן מבהירה: "ג'ו ירוץ לכהונה נוספת"

הגברת הראשונה של ארה"ב נתנה בריאיון לסוכנות הידיעות AP את האיתות הכי משמעותי עד כה לכך שהנשיא ביידן ירוץ לכהונה נוספת. אם אכן יבחר, יהיה ביידן בסוף כהונתו בן 86 - גיל מופלג במיוחד לתפקיד הנשיא

רעייתו של ביידן מבהירה: "ג'ו ירוץ לכהונה נוספת"
הנשיא ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

בסוף השבוע האחרון התראיינה הגברת הראשונה של ארה"ב ג'יל ביידן לסוכנות הידיעות AP במהלך מסעה באפריקה, ונתנה איתות ברור במיוחד לכך שבעלה, ג'ו, ירוץ לכהונה שנייה כנשיא ארה"ב. בריאיון אמרה ג'יל כי לא נשאר "פחות או יותר" דבר לעשות מלבד למצוא את המקום והמועד המתאימים להכרזה הרשמית על הריצה לנשיאות.

בהנחה שאכן יתמודד ויבחר, יהיה ביידן בסוף כהונתו בן 86. כבר היום ביידן בן ה-80 הוא נשיא ארה"ב המבוגר אי פעם, ורבים מעריכים כי ככל שיתקדמו השנים יצטברו בעיות שיקשו עליו לכהן כמנהיגה של המעצמה המשמעותית בעולם.

בריאיון מסוף השבוע כמעט ולא השאירה הגברת הראשונה מקום לספקות, כשאמרה כי "כמה פעמים הוא צריך לומר את זה כדי שתאמינו? הוא אומר שהוא לא סיים. הוא לא השלים את מה שהוא התחיל. וזה מה שחשוב".

עוד אמרה בריאיון כי שיקול דעתה חשוב בעיני בעלה. "ודאי שהוא יקשיב לי, כי אנחנו זוג נשוי. אבל בסופו של דבר הוא מחליט בעצמו, תאמינו לי".

ג'ו ביידן ג'יל ביידן בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד