ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
רגע לפני ההלוויה

האחות השכולה: "מרגישים שכל העם מאחורינו"

טרם צאתה להלוויית אחיה שנרצחו אמש בחווארה, אמרה רחל יניב: "זה כואב וקשה אבל תזכרו שאנחנו עם אחד חזק שיחזור לכל חבלי ארצו". האחות אמרה מזמור לתודה כשבנות אולפנת הר ברכה חוזרות אחריה

האחות השכולה: "מרגישים שכל העם מאחורינו"
הלוויית האחים הי"ד צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

רגע לפני היציאה להלוויה של שני אחיה, הלל ויגל הי"ד שנרצחו אמש (ראשון) בפיגוע הקטלני בכביש 60, אמרה אחותם רחל יניב לערוץ 7. "זה קשה וכואב. זו תקופה מורכבת זה לא נעים לאף אחד, ואני בטוחה שאף אחד לא מאחל לעצמו דבר כזה וכאב כזה, אבל אנחנו עם אחד וחשוב לזכור את זה". האחות אמרה פרק מזמור לתודה כשכל בנות אולפנת הר ברכה חוזרות אחריה.

היא הוסיפה: "אנחנו עם ישראל חזק וחי. נחזור לכל חבלי הארץ הזו, נחזור ויהיה כאן טוב. לא תמיד מאמינים ויש עוד רצח ועוד פיגוע. זה מייאש, אבל עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. אנחנו כאן ואנחנו מרגישים את כל עם ישראל מאחורינו, אנחנו רוצים לומר לכם תודה, תודה, אתם פשוט מדהימים. אני חסרת מילים ושיהיו בשורות טובות לנו ולכל עם ישראל".

הלל מנחם (22) ויגל יעקב יניב (20) הי"ד, שני אחים תושבי היישוב הר ברכה הם שני הנרצחים בפיגוע הירי הקטלני שאירע אמש בכביש 60 ליד הכפר חווארה דרומית לשכם. כוחות ההצלה ביצעו בפצועים פעולות החייאה אך מותם נקבע כעבור זמן קצר. המצוד אחר המחבל נמשך גם היום.

 

הר ברכה חווארה יגל יעקב יניב הלל מנחם יניב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד