י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
ברקע ההתקרבות לגרעין

מפקד משמרות המהפכה: "לסובלנות האומה האיראנית יש גבולות"

המפקד העליון של משמרות המהפכה האסלאמית פנה לאירופאים ואמר: "לסובלנות האומה האיראנית יש גבולות, האירופים חיים עם נפט וביטחון, עליהם להיזהר ולא לסכן את עצמם". הוא הוסיף: "אנחנו יכולים להגדיל את טווח הנשק שלנו, אבל לא עשינו את זה"

מפקד משמרות המהפכה: "לסובלנות האומה האיראנית יש גבולות"
חוסיין סלאמי צילום: באדיבות המצלם

חוסיין סלמי, מפקד משמרות המהפכה האיראנית איים על אירופה בגלל ההתערבות של המערב בכל הנוגע לנשק גרעיני איראני והלחץ של המערב על איראן. "אנחנו יכולים להגדיל את טווח הנשק שלנו, אבל לא עשינו את זה, למה הם מנצלים את האיפוק הזה? כמה סבלנות יש לאומה האיראנית? אפשר לראות את זה, אנחנו אומרים להם לא להמשיך יותר, לנהוג באיפוק עצמי ולהיות רגועים, לסובלנות האומה האיראנית יש גבולות, האירופים חיים עם נפט וביטחון, הם חייבים להיות רגועים, אל תסתכנו", אמר.

הוא הוסיף: "התקשורת שלהם והתקשורת במדינות אחרות רשמיות לחלוטין בשפה הפרסית, תומכים בחתרנים ונותנים להם מתקנים ונשק, בהגנה הקדושה על הארץ הזו, נוכל לפתוח נגדם במאבק כלכלי גדול עם המנופים הכלכליים שיש לנו, קרב שהם לא יכולים להרשות לעצמם".

הוא התייחס למלחמת איראן-עיראק בשנות ה-80: "האירופים הם שסיפקו לעיראק נשק כימי במלחמה והפכו את הנוער האיראני לקורבנות, הקורבנות נשלחו לבתי חולים בתנאים כואבים מאד".

הוא התייחס להפגנות נגד המשטר: "הניסיון של האויב הוא להפריד את מוחותיהם ולבם של בני הנוער מההיסטוריה הגאה של המהפכה האסלאמית ולגרום לאומה האיראנית, במיוחד לנוער, להצטער על המהפכה, להפוך את האנשים לעייפים ומדוכאים ולהפוך את ההיסטוריה שלנו על פיה". הוא איים לפגוע במערב אם הם ימשיכו לנסות לערער את המשטר.

ג'ולם עלי ראשיד גנרל בצבא האיראני אמר: "כל מדינה שתשתף פעולה עם המשטר הציוני כדי לאיים על הביטחון הלאומי של איראן תשלם על פעולותיה, והכוחות המזוינים החזקים שלנו ישמידו את מקור התוקפנות ואת כל המסייעים למרכזים ולבסיסים בדרך".

איראן משמרות המהפכה איום איראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד