כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חבר הקונגרס למזכיר ג'ון קרי: דאג לנעדר החרדי

כריס סמית, המייצג את ניו ג'רזי, שיגר מכתב למזכירות המדינה ובו דרש להשתתף במאמצים לאיתור אהרן סופר, אזרח ארה"ב

החיפושים אחר הנעדר ביער ירושלים
החיפושים אחר הנעדר ביער ירושלים

כריס סמית, חבר ועדת החוץ בקונגרס האמריקני המייצג את ניו ג'רזי, שיגר אתמול (ב') מכתב דחוף למזכיר המדינה ג'ון קרי בדרישה שמחלקת המדינה תעשה כל שביכולתה לעזור באיתור הנער אהרון סופר.

חבר הקונגרס סמית, אמר כי שעות ספורות לאחר מכן קיבל צלצול מראש הצוות של מזכיר המדינה דוד אואייד שאמר לו שמחלקת המדינה האמריקאית רואה את עצמה מחויבת לעזור באיתור הבחור אהרון סופר, אזרח אמריקני.

סמית סיפר כי הובא לידיעתו היעדרותו של בחור הישיבה אהרון סופר, והעדכונים שקיבל עוררו דאגה רבה לשלומו של סופר, ולכן החליט לעשות כל שביכולתו כדי לגייס את מחלקת המדינה לעזרה באיתורו של סופר.

חבר הקונגרס אף שוחח עם אביו של הנעדר ועם דודו השוהים בישראל. "אני מאוד מקווה שאהרון סופר יימצא בריא ושלם, ועד אז הוא נמצא בתפילות שלי ושל משפחתנו, ואני אעבוד בצמוד עם מחלקת המדינה בכדי להשתמש בכל האמצעים כדי להביא לאיתורו בשלום ובבטחה", אמר אתמול חבר הקונגרס כריס סמית.

היום יום (ג) בשעה 1 בצהריים (זמן אמריקה) זימן ראש עריית לייקווד, מאיר מילר, מסיבת עיתונאים רשמית בעניין היעדרותו של הבחור מאיר סופר. מסיבת העיתונאים תיערך בשדרה השלישית מול המפקדה הראשית של המשטרה, בהשתתפותו של ראש העיר, חבר הקונגרס סמית, והסנטור סינגר ובכירי ממשל נוספים.

במסיבת העיתונאים יקראו הדוברים לממשל האמריקני להתגייס מידית למאמצים לפיענוח היעדרותו של הבחור אהרון סופר. אתמול (ב) בבוקר ובשעה 9 בערב נערכה אמירת תהילים רבת משתתפים בישיבת "אור משה", הישיבה בה למד סופר לפני שעבר ללמוד בישיבת מיר בירושלים.
נעדר חיפושים ארהב קרי אהרן סופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד