כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

על ההחלטה הזו תשלמו כל החיים...פחות!

ביטוח ישיר זול יותר בביטוח משכנתא עם חסכון מצטבר של עד עשרות אלפי שקלים

על ההחלטה הזו תשלמו כל החיים...פחות!
ביטוח ישיר צילום: יח"צ

בין אם אתם עומדים לפני רכישת דירה וקבלת משכנתא בפעם הראשונה ובין אם אתם כבר בעלי משכנתא - חברת ביטוח ישיר יוצאת בבשורה שתחסוך לכם עד עשרות אלפי שקלים ומציעה לכם להתחיל לשלם פחות על ביטוח המשכנתא

את גובה המשכנתא ותנאי התשלום אנחנו מתכננים בתבונה ובחשיבה בהתאם ליכולות ולתנאי החיים שלכם, מה שרובנו לא יודעים זה שגם בביטוח המשכנתא אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים באופן מצטבר במהלך  השנים.

ביטוח ישיר- חברת הביטוח שמבוססת על רעיון שירותי יוצא דופן של רכישת ביטוח באופן ישיר וללא סוכן, יוצאת בבשורה משמעותית למגזר החרדי ומזמינה אתכם לעשות סדר בביטוח המשכנתא - בין אם אתם עומדים לפני קבלת משכנתא חדשה ובין אם אתם כבר בעלי משכנתא, בכל שלב ניתן בשיחת טלפון פשוטה ומהירה, להשוות בין האפשרויות שמציעות חברות הביטוח השונות ולקבל מביטוח ישיר הצעה זולה יותר בפער שיכול להגיע לחיסכון מצטבר של עשרות אלפי שקלים.

עומדים לסגור ביטוח משכנתא? בעלי משכנתא קיימת ומעוניינים לחסוך בכמה דקות עשרות אלפי שקלים? חברת ביטוח ישיר נותנת מידע פשוט ויישומי כדי שתוכלו לבחור בביטוח המשתלם ביותר עבורכם, בכל שלב:

תחשבו קדימה - יש חברות ביטוח שיציעו לכם בשנים הראשונות הנחות גבוהות שנראות משתלמות וקורצות, אך חשוב לבחון את ההצעה לפי סכום כל הפרמיות עד סיום המשכנתא. הפרמיה עולה ככל שהמבוטח מתבגר, ואז ההנחות יותר משפיעות על המחיר.

תחשבו מראש -  הזמן להשוואת ביטוח משכנתא הוא לפני הרגע האחרון, ולפני שהבנק והמוכר לחוצים לסיים את התהליך. בררו על ביטוח כאשר יש לכם את כל פרטי הדירה והמשכנתא. לא חשבתם על זה מראש? הכל טוב, בכל שלב תוכלו להחליף חברת ביטוח בקלות ובפשטות.

תחשבו חכם - בדקו במספר מקומות, התייעצו עם מומחים וחברים ותתמקחו. אפשר להתחיל בהשוואת עלות ביטוח המשכנתא לפי ההצעות היותר טובות שקיבלתם, וכן לדבר עם חברת הביטוח העובדת עם הבנק.

תחשבו שוב - גם אם כבר יש לכם ביטוח משכנתא,  בכל שלב אפשר בתהליך קצר, פשוט ונוח לעבור  לחברת ביטוח משתלמת יותר ולחסוך עשרות אלפי שקלים בכמה דקות של חשיבה מושכלת.

זה הזמן  לבדוק  את ביטוח המשכנתא  שברשותכם, לקבל הצעה זולה ומשתלמת מביטוח ישיר, ובעיקר לקחת החלטה שעליה תשלמו כל החיים פחות, ואפילו הרבה פחות. לפרטים והצטרפות חייגו : 03-5555555 בכפוף לתקנון.

ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד