כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תדיראן מביאה בשורה חדשנית בתחום טיהור האוויר בבית

טכנולוגיה ייחודית לטיהור אוויר לבעלי מזגנים עיליים • לאחר תהליך פיתוח שנמשך חמש שנים, יוכלו  בעלי מזגנים עיליים להשתמש בהתקן ייחודי של תדיראן המתווסף למזגן ויאפשר לשמור על איכות אוויר נקי בחלל סגור ומנטרל  את ריכוז המזהמים הביולוגים שקיימים באוויר. הטכנולוגיה החדשה אשר הושקע בפיתוחה למעלה כ-60 מיליון שקל, אינה דורשת תחזוקה שוטפת

תדיראן מביאה בשורה חדשנית בתחום טיהור האוויר בבית
תדיראן אירו 3 השקה צילום: יח"צ

רבים לא מודעים לכך שהבית שלנו, שנראה כמקום הבטוח ביותר עבורנו, יכול להיות גם מקום מסוכן. במסגרת מחקר  של הסוכנות להגנת הסביבה בארה"ב (EPA) נמצא כי חללים סגורים, דוגמת בתים, מזוהמים פי 5 מהאוויר שנמצא בחוץ. האוויר שסביבנו בבית אמנם לא נראה לעין, אך בחלל האוויר נמצאים באופן שוטף וירוסים, בקטריות ועובשים שמתרבים ונכנסים לגוף דרך מערכת הנשימה שלנו ועלולים לגרום לזיהומים ומחלות שעשויות להחמיר ולהפוך להיות כרוניות. על פי מחקר שוק של Data Bridge נמצא כי שוק טיהור האוויר בחללים סגורים בארה"ב צפוי להגיע לשווי של כ-11 מיליארד דולר עד לשנת 2029, בקצב צמיחה שנתי ממוצע של 8.5% בתקופת התחזית.

תדיראן נכנסת לקטגוריה חדשה ומתחילה לשווק בימים אלה פתרון חדשני אשר ייתן מענה לבעלי המזגנים העיליים. כיום בישראל למעלה מ-85% מהאוכלוסייה מחזיקה במזגנים עיליים. הטכנולוגיה הייחודית, שמותקנת באמצעות מכשיר קטן שיש לחברו למזגן, גורמת להפחתה של עד 99% בריכוז החיידקים, העובשים והווירוסים באוויר, לרבות וירוס הקורונה, בתוך 90 דקות מרגע הפעלת המזגן.

ההתקן של TADIRAN AIROW, ניתן להתקנה בקלות ומהווה אמצעי יעיל בשמירה על איכות האוויר על ידי טיהור האוויר ממזהמים ביולוגיים ובכך שומר על בריאותם של השוהים בחללים סגורים. מחירו של ההתקן הייחודי של תדיראן עומד על 690 שקלים (כולל התקנה) ואינו מצריך כל תחזוקה.

בעידן של תחלואת קורונה, שכבר הפכה למחלה רגילה שיכולה להתפתח ולהפוך לקטלנית, שמירה על איכות האוויר הינה חשובה ביותר. הטכנולוגיה של תדיראן, שנבדקה במעבדה האמריקאית AEROSOL הרשומה ב-FDA, שומרת על איכות האוויר באמצעות המרת הלחות הקיימת בחלל החדר למולקולות מי חמצן (H2O2) שקוטלות את העובשים, החיידקים והווירוסים, דוגמת וירוס הקורונה, על ידי מגע איתם באוויר בחלל סגור. הפטנט הייחודי של תדיראן רשום בישראל ובמדינות נוספות לרבות ארה"ב, יפן, סין ואירופה ובעל תקן Ozone Free בהתאם לדרישת התקינה הבינלאומית.

משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה: "תדיראן רואה חשיבות גדולה להשפיע על הבריאות ואיכות החיים באמצעות טיפול באוויר במרחב המחייה. עם התפרצות שפעות החורף ולאחר שנתיים של קורונה, חשוב לקחת בחשבון שהאוויר שאנו נושמים יכול להשפיע על הבריאות שלנו ולכן חשוב לדאוג שאנו נשום אוויר נקי ומטוהר. זוהי נורמה חדשה שעלינו להשריש בתודעה שלנו למען בריאותנו ובריאות הסובבים אותנו."

תדיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד