י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עכשיו בישראל: שוברים את מחירי המונה!

Uber השיקה היום את שירותיה בישראל בהנחת השקה של 20% ממחירי המונה • מנכ"ל Uber בישראל: "שוק המוניות זאת התחנה הבאה של הורדת יוקר המחייה בישראל" • אינפורמטיבי

עכשיו בישראל: שוברים את מחירי המונה!

חברת הטכנולוגיה Uber אשר שמה לה למטרה לחבר נוסעים ונהגים ברחבי העולם, תחל מהיום (יום שלישי 26/8/14) לפעול בישראל.

Uber אשר נוסדה ב 2009, התרחבה בחמש שנות פעילותה ל 45 מדינות, ומאפשרת שירותי הסעה ב 180 ערים ברחבי העולם, מתגאה ברמת בטיחות הנסיעה, זמינות הנסיעות ובהורדת מחירי התחבורה הציבורית, בכל מקום בו היא פועלת. האמון הרב לו היא זוכה, הביא אותה להיות הסטארט אפ עם השווי היקר בהיסטוריה.

Uber ישראל חרטה על דגלה את הורדת מחירי התחבורה הגבוהים. בשלב הראשון הודיעה, כי לא תגבה עמלות נסיעה מהנהגים, ובכך תוביל להעלאה מיידית של שכר נהגי המוניות. כמו כן, Uber מאפשרת לנהגי המוניות להמשיך ולנסוע במקביל גם בתחנות המסורתיות וגם באפליקציות מתחרות, ובכך, מובילה ל"שמים פתוחים" בשוק המוניות בישראל.

עם השקת שרותי uberTAXI בישראל, עושה החברה צעד נוסף, ובעצם שוברת את מחירי המונה הקיימים בישראל מאז ומעולם. במהלך תקופת ההשקה, כל הנוסעים באמצעות האפליקציה יזכו ב-20% הנחה על כל נסיעה. ההנחה תינתן על ידי החברה, ולא תפגע בפרנסתם של הנהגים.

זהו רק השרות המוזל הראשון של Uber בדרך להורדת עלויות התחבורה הציבורית בישראל.
Uber מחוייבת להציע את שרותי נסיעה שיחסכו כסף לציבור הנוסעים ולציבור הנהגים, ולשם כך פנתה גם לשר התחבורה, ישראל כץ, על מנת לשתף פעולה בהוזלת מחירי התחבורה הציבורית בישראל.

מנכ"ל Uber בישראל, יוני גריפמן, אמר לרגל ההשקה: "ההשקה של Uber מהווה מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל, מהפכה שהמרוויחים שלה יהיו הנוסעים והנהגים כאחד. יש ליוקר המחיה בישראל עוד הרבה לאן לרדת. ראינו זאת בתחומים שונים, כמו בקפה, בסופרמרקטים, בסלולר ועוד. התחבורה הציבורית זאת התחנה הבאה של הורדת יוקר המחיה בישראל.

כחברה טכנולוגית מובילה, Uber חיכתה בקוצר רוח להתחיל פעילותה בישראל, אשר נחשבת מעצמת הייטק. Uber שינתה את הרגלי הנסיעה של מיליוני נוסעים ב 45 מדינות בעולם ואנחנו שמחים להביא את הבשורה הזו גם לישראל".

אפליקציית Uber זמינה להורדה במכשירי אייפון ואנדרואיד, ומאפשרת נסיעה בקלות ונוחות באמצעות כרטיס אשראי, ומגוון אופציות נוספות.

בשלב הראשון, נסיעות באפליקציה יהיו זמינות במרחב תל אביב בלבד.

מידע נוסף, ניתן לראות גם באתר החברה www.uber.com/tel-aviv
מונית נסיעה הזמנה אפליקציה שוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד