כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צה"ל בגינוי חריג

יהודים ניסו לדרוס חיילים שהגיבו בירי

צה"ל מגנה שני אירועי תקיפה נגד חיילים מצד יהודים. מספר אזרחים ישראלים יידו אבנים לעבר כוחות צה"ל במרחב צומת הגז. בנוסף אזרח ישראלי ניסה לדרוס קצין צה"ל, הכוח הגיב בירי לעבר גלגלי הרכב, והרכב נמלט

חיילי צה"ל בחווארה
חיילי צה"ל בחווארה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

צה"ל מגנה את אירועי האלימות החמורים נגד חיילים, לאחר שאתמול שני אזרחים ישראלים יידו אבנים לעבר רכב פלסטיני סמוך ליישוב רימונים שבמרחב חטיבת בנימין. מפקד החטיבה המרחבית שחלף בסמוך לנקודה ניגש על מנת להרחיק את מיידי האבנים. החשודים תקפו מילולית את הקצין והדפו אותו, כוח מג"ב עצר את השניים והם הועברו להמשך טיפול משטרתי.

בנוסף, מספר אזרחים ישראלים יידו אבנים מוקדם יותר הערב לעבר כוחות צה"ל במרחב צומת הגז שבחטיבת שומרון. אזרח ישראלי ניסה לדרוס קצין צה"ל ששהה בנקודה, הכוח הגיב בירי לעבר גלגלי הרכב, והרכב נמלט.

דובר צה"ל מסר: "מגנים כל גילוי אלימות שהיא, בוודאי כנגד חיילים וכוחות הביטחון. צה"ל מגבה את מפקד החטיבה ולוחמיו אשר עושים לילות כימים לבטחונם של אזרחי ישראל ותושבי איו"ש, צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון, החוק והסדר ביהודה ושומרון ופועל בשיתוף פעולה, יחד עם גורמי האכיפה, על מנת למצות את הדין עם העוברים על החוק".

שר הביטחון יואב גלנט הגיב על התקיפה: "תקיפה של חיילי צה"ל על ידי מתפרעים יהודים היא מעשה פסול וחמור מאוד. לא תהיה סובלנות כלפי פורעי חוק. צה"ל הוא המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה, המפקדים והחיילים פועלים מסביב לשעון להגנת תושבי מדינת ישראל".

חיילי צה''ל דריסה ניסיון דריסה יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד