י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרשת סופר: ה-FBI מצטרף וההורים מציעים פרס

חוקרי הארגון הגיעו עם הורי הבחור לחפ"ק כדי להתעדכן במצב החיפושים • אחיו ל'קול ברמה': "אנחנו לא יודעים כלום" • צפו

פרשת סופר: ה-FBI מצטרף וההורים מציעים פרס

תעלומת הנעדר בירושלים: גם היום (ג) נמשכו החיפושים - זה היום הרביעי ברציפות - אחר תלמיד הישיבה אהרן סופר, הנעדר מאז השבת האחרונה.

הערב התראיין ב'בקול ברמה' אליעזר סופר, אחיו של הבחור הנעדר, שעלה לשידור אצל מני גירא במהדורה המרכזית. בין השאר אמר האח: "אנחנו כבני משפחה לא יודעים כלום וכך גם המשטרה. אין לנו שום קצה חוט. המשטרה מתחקרת הרבה אנשים בניסיון למצוא קצה חוט". לדבריו, "יצאנו כעת מהגר"ח ואנו בדרכנו לגראי"ל. החוקרים בשיחות איתנו מנסים להיכנס לראש של אחי, כיצד הוא אמור להגיב".



בחיפושים היום השתתפו משטרת ישראל, זק"א, יחידות החילוץ עציון, מגילות ועין גדי, וכ-600 מתנדבים - רובם ככולם בחורי ישיבות.

אל אף החום הכבד ששרר היום באזור יער ירושלים, ובנוסף לו גם התנאים הטופוגרפיים הקשים בשטח, המשיכו המחפשים לנסות ולמצוא קצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה. כל אבן נהפכה, כל שיח הוזז.

היום בצהריים הגיעו לחפ"ק הוריו של הנעדר, כשהם מבקשים לשמוע האם יש בדל מידע חדש אודות בנם. יחד איתם הגיעו חוקרים מארגון הביון האמריקאי FBI, ומתנדבים נוספים מהארגון "מתעסקים". ההורים נראו חסרי אונים, ופרצו בבכי לא פעם.

החפ"ק שהוקם בשעות הבוקר ביער ירושלים למרגלות שכונת הר נוף, הועבר בהמשך היום בהוראת המשטרה לצדו השני של היער, סמוך להר הרצל. עם רדת חשיכה הסתיימו החיפושים, והם יתחדשו מחר.

תכנית העבודה למחר איננה שונה בהרבה מהימים האחרונים: חלוקת השטח לגזרות, ציוד הקבוצות, והוצאתן לחיפוש רגלי בשטח. יחד עם זאת, בכוונת המשטרה להרחיב את מעגלי החיפוש אף יותר, כשדגש יינתן על אזור עין כרם, זאת מכיוון שלשם מוביל השביל בו נעלם סופר. החפ"ק מחר יוקם בשעה 8:00 בבוקר בבית הספר החקלאי בעין כרם.

במשטרה ובזק"א קוראים לכמה שיותר מתנדבים לבוא ולחפש, בתיאום עם הגורמים הרשמיים, ולא לחפש באופן עצמאי. חשוב להדגיש כי מומלץ להגיע בלבוש מתאים, הכולל כובע שמש, נעלי ספורט ומידניות.

ההורים: 100 אלף ש"ח למי שיביא מידע

צילום: דוברות זק"א




















ירושלים נעדר חיפושים סופר אף בי איי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד