כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפוגרום בחווארה

ראש הממשלה מאשים: "הפשעים בוצעו בהכוונה משרים בממשלת ישראל"

"הפשע הזה יתווסף לתיק של העמדתה לדין של ישראל בבתי המשפט הבינלאומיים". מאיים ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה שציין כי ממשלתו תקים ועדת שרים שתורכב משר השלטון המקומי, שר האוצר ומושל שכם כדי לבדוק את הנזקים כדי לסייע לתושבים שנפגעו

ראש הממשלה מאשים: "הפשעים בוצעו בהכוונה משרים בממשלת ישראל"
ראה"מ הפלסטיני מוחמד אשתיה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתיה, אומר שממשלת ישראל נושאת באחריות על פשעי המתנחלים בחווארה ושאר הכפרים שמקיפים אותה, וציין שהפשעים הללו בוצעו בהכוונה משרים בממשלת ישראל.

בפתיחת ישיבת הממשלה הפלסטינית, הוסיף אשתיה, שהפשע הזה יתווסף לתיק של העמדתה לדין של ישראל בבתי המשפט הבינלאומיים. אשתייה ציין שממשלתו תקים ועדת שרים שתורכב משר השלטון המקומי, שר האוצר ומושל שכם כדי לבדוק את הנזקים כדי לסייע לתושבים שנפגעו.

עוד הוסיף אשתייה, שאישור הצעת-חוק עונש מוות למחבלים על ידי ועדת השרים לחקיקה, לא הפתיע את הפלסטינים משום שממשלת ישראל וקודמותיה ביצעו הוצאה להורג בשטח של ילדים וצעירים פלסטינים.

אשתיה תהה: "איך העולם יכול להסביר את מותם של יותר משישים פלסטינים בפחות מחודשיים". לדבריו, "פניה של ישראל נחשפים בפני העולם, החוק הזה הוא פשיסטי ופלילי ולא יעצור את הפלסטינים מלהמשיך ולדרוש את זכויותיהם, לחיות בחופש ובכבוד במדינה עצמאית בעלת ריבונות ושלמות טריטוריאלית שבירתה ירושלים".

מוחמד אשתייה הפלסטינים חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד