כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אחד הימים הקשים שלי"

סמוטריץ': "מערכת הביטחון שבויה עדיין בקונספציות אוסלו"

יו"ר הציונות הדתית שיגר הודעה לפעיליו ברקע הביקורת על חוסר התגובה של הממשלה לגל הטרור הרצחני. לדבריו, "הממשלה טובה, אך בתחום המאבק בטרור יש ויכוח בתוך הממשלה ומול מערכת הביטחון". הוא הוסיף: "זה אחד הימים הקשים ביותר שלי. הכי קל לשבור את הכלים"

סמוטריץ': "מערכת הביטחון שבויה עדיין בקונספציות אוסלו"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' התייחס אמש (שני) בהודעת וואטסאפ לפעילי מפלגתו לביקורת הקשה על חוסר התגובה של הממשלה לגל הטרור הרצחני. 

"אז נפיל את הממשלה ונעלה שוב ממשלת שמאל עם תומכי טרור להרבה שנים כי יהיה ברור שהימין לא יודע לשלוט?", תהה סמוטריץ', והוסיף, "נוותר על המון דברים טובים בהתיישבות (מתי הייתה ממשלה שקיבלה החלטה על הסדרה כוללת, ובתוכה החלטה על תשעה ישובים חדשים? מתי הייתה מת"ע גדולה כל כך?) על תיקון היסטורי של מערכת המשפט, על דברים חשובים בזהות היהודית ועוד ועוד".

לדברי סמוטריץ': "זו ממשלה טובה גם אם לא מושלמת. בתחום המאבק בטרור יש אכן ויכוח בתוך הממשלה ומול מערכת הביטחון ששבויה עדיין בקונספציות אוסלו". לדבריו, "זה ויכוח קשה אבל לגיטימי שצריך לנהל אותו ולחתור בנחישות לתיקון".

לדבריו, הויכוח צריך להיעשות, "בלי לזעזע את הקואליציה ובלי לתת פרס ליריבים שלנו בשמאל ובאופוזיציה. סמוטריץ' מודה בהודעה, "תאמינו לי שזה אחד הימים הקשים ביותר שלי. הכי קל לשבור את הכלים ואחריי המבול. אבל הכי חסר אחריות".   

יו"ר הציונות הדתית מוסיף: "צריך לנשום עמוק, לתווך לציבור את האמת באומץ ולהמשיך בכל הכוח להיאבק על האמת שלנו ועל הביטחון. אני מאמין שנצליח לשנות בעזרת השם", סיים.

בצלאל סמוטריץ גל טרור מערכת הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד