כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"תומך בגלוי בטרור"

לפיד קורא להדיח את פוגל; בן גביר: "תפטר את בן ברק"

חילופי האשמות בין יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר | ברקע: הדברים אותם אמר חבר הכנסת ממפלגתו לאחר המהומות בחווארה וההסלמה הביטחונית

לפיד קורא להדיח את פוגל; בן גביר: "תפטר את בן ברק"
יאיר לפיד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע הסערה סביב דבריו של חבר הכנסת צביקה פוגל אתמול, קורא הבוקר (שלישי) ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, להדיח את חבר הכנסת פוגל מראשות הוועדה לביטחון פנים.

״יממה עברה מאז ח״כ פוגל עודד בגלוי טרור, והודיע שהוא תומך בשריפת כפר על כל תושביו, והוא עדיין יו״ר הוועדה לבטחון לאומי״, כתב הבוקר לפיד בציוץ בטוויטר, ״אם הוא לא יודח מיידית מן הוועדה זהו כתם מחפיר ודגל שחור המתנוסס מעל ראשה של הממשלה״.

לפיד הוסיף וקרא להחרים את הוועדה בראשותו. לדבריו, ״כוחות הבטחון לא צריכים ולא יכולים לבוא לדיונים בוועדה שהיו״ר שלה תומך בגלוי בטרור המסכן חיי חפים מפשע ואת חיי הלוחמים שלנו. את פוגל צריך להדיח מראשות הוועדה״.

יו״ר מפלגתו של פוגל, השר לביטחון לאומי איתמר בן אביר, השיב ללפיד ״לא שאני משווה בין פוגל הצדיק לרם בן ברק שהעסיק עוזרת מהחמאס, אבל כשאתה תפטר את רם בן ברק שהשווה אותנו לנאצים, אני אתחיל להתייחס אליך״.

בן גביר התייחס לדברים שאמר בשבוע שעבר רם בן ברק במליאת הכנסת, אז השווה בין הממשלה המקדמת את הרפורמה המשפטית לבין הממשלה הנאצית בגרמניה.

העימות נמשך אחרי שלפיד השיב לבן גביר, ״דמם של 14 נרצחים זועק מהאדמה ושר הטיקטוק והפיתות מתעסק כהרגלו בבכיינות ובנסיונות להאשים אחרים. תתחילו לעבוד ותפסיקו לילל״.

בן גביר ענה לו גם על כך, ״את ההפקרות הזאת אתה וחבריך הבאתם ועכשיו אנחנו מתקנים. אמנם רק חודשיים בתפקיד אבל כמו שאמר לי בכיר בשב"ס: סגירת המאפיות והפסקת חגיגת המקלחות זה משהו שגם עוד 10 שנים לא הייתם עושים... שב בשקט ותן לנו לעבוד. אתם רק הרסתם״.

יאיר לפיד איתמר בן גביר צביקה פוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד