כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לא שירתו בצבא"

איזנקוט: לחברים בקבינט אין לגיטימציה לסכן חיילים

איזנקוט תקף בריאיון את נתניהו ואמר: "אין לו מושג מה יהיו ההשלכות של הרפורמה המשפטית על החברה הישראלית". עוד תקף: "אני מסתכל על הקבינט שלו‏ ושואל מי אלה האנשים שישלחו אותי לסכן את החיים שלי?" שר החוץ כהן: "נמאס מההתנשאות"

איזנקוט: לחברים בקבינט אין לגיטימציה לסכן חיילים
גדי איזנקוט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ח"כ גדי איזנקוט (המחנה הממלכתי) תקף היום (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הרפורמה המשפטית שמקדמת הקואליציה ומאר בריאיון כי "אין לו מושג מה יהיו ההשלכות של המהלכים האלה (הרפורמה המשפטית) על החברה הישראלית, על הסולידריות בחברה הישראלית, על הנכונות של הפרט לסכן ‏את החיים שלו עבור המדינה".

איזנקוט תקף גם את מרכיבי הממשלה הנוכחית: "אני מסתכל על הקבינט שלו‏ ושואל מי אלה האנשים שישלחו אותי לסכן את החיים שלי? אנשים שחלקם לא שירתו בצבא, שהבנים שלהם לא משרתים בצבא. תבדוק מי מהבנים של חברי הקבינט משרת היום במילואים - רק הבן של יואב גלנט ‏אני לא מכיר נוספים. חלק מהאנשים שם הם על גבול ‏הלגיטימיות של לשלוח חיילים לסכן את חייהם".

שר החוץ אלי כהן אמר בתגובה: "נמאס מההתנשאות! איזנקוט, חבל שבחרת בהשמצות ושקרים כדי לתת לגיטימציה להשתמטות. נעים מאוד, שירתי 11 שנים בצה"ל, הבן הגדול שלי השתחרר לפני כשנה משירות כקצין בגולני, הבת השנייה קצינה בכפיר ואני מייצג ציבור ענק שתורם למדינה ורואה את השירות בצה"ל לא כחובה אלה כזכות גדולה".

גדי איינקוט אלי כהן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד