כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מערכת תת כיורית למים חמים וקרים מאושרת לשימוש בשבת במים הקרים

שמש של אוגוסט 'מטגנת' את הרחוב. הילד שלנו חוזר הביתה, סמוק ומותש. הוא פותח את המקרר: יש שם שתי טיפות מים בבקבוק הרמטי ובקבוק משקה ממותק בצבע עז. הוא מבקש להעביר מעליו את החום, הזיעה וכאב הראש ושותה בלגימות גדולות מיץ רווי סוכר • האם זה חייב להיות ככה?

מערכת תת כיורית למים חמים וקרים מאושרת לשימוש בשבת במים הקרים
מערכת תת כיורית מינרל בר שבת צילום: מינרל בר

כמה כוסות מים שתיתם היום? זו לא שאלה רטורית. אם יש לכם 10 שניות נשמח שתשחזרו בכמה כוסות מים נמהל היום שלכם. רבים הנענים לסקר הזה משיבים כי הם לא זוכרים אם הם שתו בכלל וחלקם שואלים האם קפה/מיץ תפוזים/בירה מהווים חלק מהתחשיב… חברים, הידעתם שהמלצת משרד הבריאות עומדת על 15 כוסות מים ביום לגברים ו-11 לנשים? למעשה, רוב הגוף שלנו עשוי ממים והוא זקוק לנוזל השקוף הזה בתדירות גבוהה על מנת לתפקד בחיוניות. איך קונים הרגלי מים של שתייה תכופה ומעבירים אותם גם לילדים? לוגמים באושר - כל מה שרציתם לדעת על הרגלי שתייה נכונים שעכשיו - אפשריים גם בשבת.

נגישות היא שם המשחק

שמש של אוגוסט 'מטגנת' את הרחוב. ילד שלנו חוזר הביתה, סמוק ומותש. הוא פותח את המקרר: יש שם שתי טיפות מים בבקבוק הרמטי ובקבוק משקה ממותק בצבע עז. הוא מבקש להעביר מעליו את החום, הזיעה וכאב הראש ושותה בלגימות גדולות מיץ רווי סוכר. 

האם זה חייב להיות ככה? האם ילדים תמיד יפנו לשתייה מוגזת עתירת סוכרים ולא אל המים הצלולים? לא נכון. הגוף שלנו זועק מים כשהוא במצב של צמא, כל השאלה היא מה יהיה נגיש יותר. ככל שהמיץ יהיה בהישג יד - הוא יילגם עד תומו וכן להפך, מים קרים בנגישות גבוהה יגרמו לכולנו לבחור דווקא בהם שוב ושוב על פני כל משקה אחר.

כשלב ראשון בהטמעת מודעות ללגימת מים עלינו להנגיש מים זכים, מטוהרים וקרים לעם הדר עמנו בבית, מה שיעלה פלאים את מגמת שתיית המים בקרב בני המשפחה.

מינרל בר בילד אין - למי שבוחר להתקדם

חברת מינרל בר, החברה המובילה בפיתוח, שיווק מוצרים, התקנה ושירות של מערכות תת כיורית למים חמים, קרים וסודה, מציגה את מוצר הדגל שלה: מערכת תת כיורית למים חמים וקרים בהתאמת ברז המים הקרים לשימוש בשבת.

המערכת מספקת מים קרים עד 4 מעלות ומים חמים בטמפרטורה של עד 98 מעלות, ברמת טיהור גבוהה עם מנגנון חכם ששומר על בטיחותכם כאשר אתם מתעסקים עם המים החמים.

החורף צינן לכם את מצב הרוח ומתחשק לכם להעלות את המורל עם כוס קפה הפוך? את הקומקום תרמו למוזיאון ומזגו לכם מים רותחים היטב באמצעות לחיצה קלה על ידית המים החמים המחוברת לברז הרגיל כחלק מהמערכת המתקדמת של מינרל בר. 

תלמדו להתפנק: מינרל בר

אם דיברנו קודם על שתייה בתדירות גבוהה - מערכת המים התת כיורית של מינרל בר מציבה לכם סטנדרט חדש של פינוק ונגישות. מערכת תת כיורית של מינרל בר מציע מים קרים ומטוהרים שזמינים לכם בכל עת, רק תפתחו את הברז ותהנו משפע של מים צוננים. תם עידן קירור הבקבוקים במקרר הביתי או חיבור בקבוקים למיניבר. מערכת הקירור והחימום עובדת בשבילכם מתחת לפני השטח, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט ללגום בכיף.

מים קרים בשבת - א'מחיה

לפי המכון ההלכתי "צומת", מי השתיה הקרים במערכת המים התת כיורית של מינל בר בהתקנת כרטיס שבת - ראויים לשימוש בשבת. זה אומר שתוכלו ליהנות משתיית מים בטמפרטורה נמוכה גם בשבת כחלק מחוויית עונג שבת אמיתית. בנוסף, תוכלו למלא קנקני מים קרים ולהגישם לשולחן שבת כמשקה מועדף. שבת נראית אחרת עם מערכת המים התת כיורית של מינרל בר לאספקת מים זכים וצלולים. שימו לב שאין להשתמש במים החמים כלל על מנת שלא לעבור על איסורי "מבשל" ו"מבעיר". בפתיחת זרם המים הקרים שאינו קשור ישירות לברז המים החמים, לפי מכון צומת - אין כל בעיה.

מהו כרטיס שבת?

ניתן לשדרג את מערכת המים התת כיורית של מינרל בר באמצעות כרטיס שבת המאפשר שימוש במים הקרים בשבת. כרטיס שבת מונע מצב שבו במזיגת מים קרים יפעיל התרמוסטט את מדחס הקירור - פעולה הכרוכה במלאכת מבעיר. באמצעות מנגנון שבת, התרמוסטט פועל באופן עצמאי ללא קשר לפעולות אותן אנו מבצעים: תרסמוסטט המים הקרים יופעל מדי 10 דקות אוטומטית ובפתיחת המים הקרים לא תתבצע כל פעולה חשמלית נוספת הכוללת חילול שבת.

פתרון זה מבוסס על עקרון הלכתי בשם: "המשכת מצב" המבוסס על משנה במסכת שבת בה נלמד כי חסימת פתח לבעל חיים שנכנס לחצר אינה נחשבת כציד. מכאן אנו רואים שיש איסור ליצור יצירה חדשה אולם אין איסור להמשיך דבר קיים. כמובן שבהלכה זו קיימים סייגים ויוצאי דופן, כך שאין להקיש מכאן למקרים נוספים בשבת.

smartfilter - מערכת טיהור המים החכמה של ישראל

מינרל בר מציעה לכם מים מטוהרים שסוננו באמצעות מערכת טיהור המים smartfilter. מערכת סינון זו מציעה לצרכן הישראלי חיסכון, סינון לטווח הארוך, הסרת מזהמי מים, הפחתת כלור דרגה 1 ושילוב פוספט קריסטל למניעה של שיקוע אבנית.

אם חשוב לכם מה אתם שותים ומה הילדים שלכם שותים, מומלץ לכם לצרוך מים מטוהרים על ידי smartfilter.

עיצוב בסטנדרטים גבוהים

מינרל בר מציעה ברז סטיקים איכותי בעיצוב מוקפד במגוון צבעים ומרקמים: כסוף, כסוף מוברש, לבן, כרום שחור, זהב מט/מוברש, שחור מוברש וזהב מבריק.

אפשרויות הבחירה הרבות מתיזות לכם על המטבח יוקרה במינון מדויק ומתכתבות עם חללים מודרניים מתקדמים. מערכת תת כיורית של מינרל בר מעניקה טאץ' חדש למטבח ומספרת סיפור של חדשנות, קדמה וניצול של טכנולוגיות המאה ה-21 לטובת השימוש הביתי החכם.

נבדק ואושר על ידי מכון התקנים

הבריאות שלנו ושל ילדינו היא הדבר האחרון בו נשחק. מינרל בר מגישה את מערכת המים התת כיורית הבטיחותית ביותר שנבדקה על פי פרמטרים מחמירים ומאושרת על ידי מכון התקנים כמתאימה לתקן רשמי 900 חלק 1 ו-2.15. באופן זה אתם יכולים להיות בטוחים שהמערכת המספקת את מי השתייה שלכם היא בטיחותית ותקינה לחלוטין.

אתם יכולים להיות רגועים

חברת מינרל בר עומדת לצדכם לאורך כל הדרך ומציעה שנת אחריות עבור המוצר. רכשתם מערכת מים תת כיורית של מינרל בר? מושלם. בכל מקרה של תקלה או בעיה אנשי הצוות של מינרל רב בדרך אליכם לטיפול מהיר, מקצועי וחינמי בהתאם לתעודת האחריות. הסירו דאגה מליבכם - מינרל בר לוקחת אחריות.

נאום מעלית: 30 שניות על מינרל בר

מינרל בר מככבת בשוק ברי המים בישראל כבר למעלה מ-12 שנים. החברה מתמחה בפיתוח ושיווק של אחד מהמוצרים המובילים בישראל בתחום המים - מערכת תת כיורית למים חמים, קרים וסודה. החברה מציעה מערכות מתקדמות אלו למטבח הביתי ולעסקים כשהיא ממשיכה גם שם לספק מענה אופטימלי במגוון פתרונות יעילים. מינרל בר, שלא נשכח, גם מתמחה באספקת ציוד טיהור ביתי להשבחת מי הברז ועוד. קראו על פתרונות המים המתקדמים אותם מציעה חברת מינרל בר.

מוצרים נוספים שחשוב שתכירו

החברה מציעה מגוון ברי מים בקונספט ביתי ולעסקים: בר רצפתי כולל מקרר, בר מים עם תא אחסון, קולר מים קרים, מכונות קפה, פילטרים ומערכות סינון מתקדמות, מרכך מים, מיני ברים ועוד. מוצרים אלו פופולריים מאוד בשוק הפרטי והעסקי ומהווים את הבחירה המנצחת של משפחות וחברות רבות בישראל. חולמים על פתרון איכותי בתחום המים? מעוניינים לייצר שגרת שתייה בריאה וצלולה? חברת מינרל בר עומדת לצידכם ומציעה את הטכנולוגיות המתקדמות למיקסום חוויית השתיה שלכם.

לפרטים נוספים, היכנסו לתוך האתר של בר מינרל יענה לכם על הכל.

כיור בר מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד