כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סדקים בממשלת הימין

מקורבו של נתניהו תהה: האם גנץ ולפיד יצטרפו לממשלה

בהתכתבות וואטסאפ של נתן אשל, המקורב למשפחת נתניהו, נחשף הרצון בסביבת רה"מ להחלפת הפלג הקיצוני בממשלה במרכז-שמאל • בליכוד מיהרו להכחיש "נתניהו מחויב לממשלת ימין על-מלא בדיוק בהרכבה הנוכחי"

מקורבו של נתניהו תהה: האם גנץ ולפיד יצטרפו לממשלה
איש אמונו של נתניהו, נתן אשל צילום: נועם מוסקוביץ, פלאש 90

מקורבו של נתניהו, נתן אשל פרסם היום (שלישי) הודעה באחד מתפוצות הוואטסאפ, בה תהה האם בני גנץ ויאיר לפיד יסכימו לחבור לקואליציה בראשות נתניהו בתמורה לפשרות ברפורמה המשפטית. בליכוד מיהרו בתגובה לפרסם הבהרה.

בהתכתבות שפרסם העיתונאי בן כספית, כתב אשל: "רק שואל את לפיד וגנץ. האם פשרה מוסכמת תכניס אתכם לממשלת נתניהו?", כך בהודעה שפורסמה.

בליכוד, שחששו שפרסום ההודעה יעורר סערה בקואליציה, מיהרו לפרסם הבהרה: "דבריו של נתן אשל אינם מייצגים את ראש הממשלה נתניהו ואינם על דעתו. ראש הממשלה נתניהו מחויב לממשלת ימין על-מלא בדיוק בהרכבה הנוכחי", כך נמסר.

בתוך כך, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נשאל הבוקר בראיון ב-ynet האם יסכים להיכנס לקואליציה במקומו של איתמר בן גביר ועל כך היא השיב: "הדבר הזה לא אפשרי, הייתי שם בשביל מדינת ישראל, אני יודע עם מי שיש לנו פה עסק, אני חושב שצריך לייצר אלטרנטיבה למדינת ישראל אפשר יהיה לייצר פה משהו חדש ואעשה את כל המאמצים להוביל את זה".

 

הליכוד נתן אשל בן כספית בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד