ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
עבריין מורשע

נעצר לאחר שניסה לעלות על מטוס עם רובה ותג מזויף

גבר מניו ג'רזי ניסה לעלות לטיסה עם רובה AR-15, אקדחים, אקדח טייזר ותג מזויף של מרשל אמריקאי, כך לפי תלונה פדרלית שהוגשה לבית משפט בניו ג'רזי. בלשים הגיעו לשער שממנו הייתה אמורה הטיסה לצאת, לאחר שנודע להם מה יש בכבודה שלו

נעצר לאחר שניסה לעלות על מטוס עם רובה ותג מזויף
אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עבריין מורשע, ניסה לעלות על טיסה בנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ב-30 בדצמבר. הוא הואשם בהחזקת נשק ותחמושת לא חוקית והחזקת מסמך זיהוי ותכונת אימות במרמה של ארה"ב.

במהלך בדיקה שגרתית של מזוודות שהיו בדרכן לפורט לודרדייל, סוכני מינהל ביטחון התחבורה גילו שני מחסניות של גלוק בקוטר 40 מ"מ, שכל אחד מהם מכיל חמישה עשר כדורים', נכתב בתביעה. חיפוש נוסף במטען הזה גילה מנשא אפוד בליסטי שהציג את המילים 'סגן מרשל'.

בלשים הגיעו לשער שממנו הייתה אמורה הטיסה לצאת, לאחר שנודע להם מה יש בכבודה שלו. האיש שכבר הורשע בעבר בגין החזקת נשק לא חוקי אמר לשוטרים שאין לו אישורי אכיפת או תעודות זהות או כל מסמך אחר של הנשק.

המזוודה שלו הוצאה מהמטוס ושוטרים גילו בתיקים שלו רובה AR-15, אקדחים, טייזר, סכין קפיצית, וכלי נשק נוספים. השוטרים מצאו גם אישורים של "מרשל ארצות הברית" עם שמו ותמונתו מוצגים עליהם ותג מזויף.

החזקת כלי נשק ותחמושת שלא כדין על ידי עבריין מורשע, יכולה להוביל ל-10 שנות מאסר וקנס של עד 250,000 דולר, והאישום בגין החזקת תעודת זיהוי מזויפת הוא עם עונש מרבי של 15 שנות מאסר, יותר מ-800 כלי נשק נמצאו בבדיקות של נמלי התעופה בארה"ב עד כה השנה.

שדה תעופה נשק ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד