כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
משבר מירון

נתניהו פועל לתווך בין פרוש לש"ס; מחר דיון בכנסת

לאחר שהשר פרוש ביקש מראש הממשלה להשתחרר מהאחריות על הילולת הרשב"י במירון, נתניהו פועל בשעות אלה לתווך בין השר פרוש לבין אנשי ש"ס שתוקעים מקלות בגלגלים | ב'ישראל ביתנו' מאשימים את החרדים באסון מירון

נתניהו פועל לתווך בין פרוש לש"ס; מחר דיון בכנסת
נתניהו עם מאיר פרוש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הדרישה של השר מאיר פרוש להסיר מעליו את האחריות הממשלתית על הילולת הרשב"י במירון, הוועדה לביטחון פנים תתכנס מחר (רביעי) לדיון היערכות להילולת הרשב"י, בו אמור לקחת חלק גם השר המתפטר מאיר פרוש.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי במטרה למנוע את התפטרותו של פרוש מהממשלה, פועל בשעות אלה ראש הממשלה בנימין נתניהו לתווך בין פרוש לאנשי ש"ס בדגש על מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן כדי להרגיע את הרוחות וליישב את המחלוקת בנוגע לסמכויות ביניהם.

בתוך כך, ב'ישראל ביתנו' תקפו הערב את הסיעות החרדיות והאשימו את חבריהן בהתרחשות אסון מירון שנטען בהודעה כי האסון הגיע "בגלל רשלנות, חוסר מנהיגות ומשחקים פוליטיים של חברי הכנסת החרדים על חשבון ביטחון הציבור".

"מדובר כאן בדיני נפשות וצר לנו לראות שהעסקנים החרדים בכנסת ממשיכים באותו קו. אותם עסקנים שנבחרו על ידי הציבור, דווקא הם אלו שפוגעים בציבור החרדי", נמסר, ומשכך "מן הראוי שההנהגה החרדית תיישם את הפסוק החשוב - ”ונִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם”, לשון ההודעה.

הילולת הרשב''י אסון מירון תשפ"א מאיר פרוש ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד