כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מגזימים בתיאור המצב

גבי אשכנזי נגד היועמ"שית: "לא עשתה נכון"

שר החוץ לשעבר גבי אשכנזי, שכיהן תחת ראש הממשלה נתניהו, אמר בכנס INSS היום כי "נתניהו חייב להיות מעורב בפשרה בעניין הרפורמה וחוות הדעת של ניגוד העניינים היא בלתי אפשרית''. עוד אמר כי הוא ממליץ למחנה השמאל לא להגזים בתיאור חומרת המצב

גבי אשכנזי נגד היועמ"שית: "לא עשתה נכון"
אשכנזי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במהלך כנס INSS סיפק היום שר החוץ לשעבר גבי אשכנזי שכיהן בממשלת האחדות של נתניהו וגנץ כותרת מעניינת, כאשר אמר שלשיטתו אין למנוע מרה"מ נתניהו לעסוק ברפורמות המשפטיות, ומתח ביקורת על היוע"משית.

"צריך לאפשר לראש הממשלה לטפל במשבר למרות ניגוד העניינים'', אמר ומתח ביקורת על היועצת המשפטית לממשלה: ''נתניהו חייב להיות מעורב בפשרה בעניין הרפורמה וחוות הדעת של ניגוד העניינים היא בלתי אפשרית''. בתגובה לאופוזיציה אמר אשכנזי: "הייתי מציע למחנה השני לא רק להפליג בחומרת המצב אלא גם לשים הצעה''.

אשכנזי התייחס אף למהומות בחווארה, ואמר כי "אם היה אפשר למנוע את מה שקרה בחווארה זה היה ממתן. היינו יכולים לראות הפעלה יותר נכונה של הכוח של צהל, וצריך לראות פעולה נמרצת נגד כל הגורמים היהודים שהיו מעורבים. אסור להימנע מלעשות הבחנה בין המחבלים לבין הציבור הכללי שם".

עוד אמר כי "אנחנו במשבר לאומי, עברנו אירועים קשים בעבר אבל הפעם זה אירוע מסוג אחר. הכי חשוב מבחינתי זה האיום הפנימי. העוצמה של עם ישראל זה סולידריות ותחושת גורל משותף. העוצמה היא לא צבאית בהכרח".

גבי אשכנזי הרפורמה המשפטית היועצת המשפטית לממשלה ניגוד עניינים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד