י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הוכחה מובהקת לנחיצות הרפורמה"

היועמ"שית אישרה: הח"כ מעוצמה ייחקר בחשד להסתה לטרור

היועמ"שית אישרה למשטרה לחקור את ח"כ צביקה פוגל. ח"כ פוגל התבטא אחרי הפרעות בחווארה ואמר: "ככה אני רוצה לראות את המקום" | השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא להגנת פוגל: "דין אחד לימין ודין אחד לחלוטין לשמאל והוכחה מובהקת לנחיצות הרפורמה"

היועמ"שית אישרה: הח"כ מעוצמה ייחקר בחשד להסתה לטרור
איתמר בן גביר/צביקה פוגל צילום: תומר נויברג, פלאש 90/באדיבות המצלם

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן אישרו למשטרה לחקור את חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) בחשד להסתה לטרור. כך דווח בחדשות 12.

כזכור, ח"כ צביקה פוגל עורר סערה כשהתייחס למהומות בחווארה והביע בהן תמיכה מוחלטת. פוגל טען כי המהומות יוצרות הרתעה. "המעשה שעשו אתמול תושבי יהודה ושומרון בחווארה זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן. אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים כשצה"ל לא פועל", אמר הח"כ בריאיון לגלי ישראל.

פוגל הוסיף: "אני רוצה להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. איך עושים את זה? מפסיקים עם המילה 'מידתיות'. מפסיקים עם חוסר הרצון לענישה קולקטיבית כי זה לא מתאים לכל מיני בתי משפט. אני מוריד את הכפפות".

לדבריו, "אתמול יצא מחבל מחווארה - חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות".

פוגל תקף את נתניהו וגלנט ואמר: "ראש הממשלה ושר הביטחון נרדמו בשמירה. הם לא עושים את מה שצריך לעשות ואני מנסה להעיר אותם".

ראש האופוזיציה תקף בחריפות את פוגל וכתב בטוויטר: "זו לא ממשלת ימין על מלא, זו ממשלת אנרכיה על מלא. ח"כ פוגל צריך ללכת לכלא על הסתה לטרור".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא להגנת פוגל: אותה יועמ"שית שמגוננת על איימן עודה שתקף את השר בן גביר, עופר כסיף שתקף שוטרים, רון חולדאי שאמר שקרא לדם ברחובות, אהוד ברק שקרא למרי אזרחי, אהוד אולמרט שקרא ל"קרב פנים אל פנים", דן חלוץ שקרא לסירוב פקודה ועוד קריאות להמרדה, אותה יועמ"שית ממהרת לחקור חבר כנסת שהבהיר בצורה חד משמעית שהתכוון לכך שצה"ל יעשה את העבודה ולא שאזרחים יקחו את החוק לידיים, וכי הוא לא בעד פגיעה בכל הערבים, אלא בתומכי הטרור בלבד. דין אחד לימין ודין אחד לחלוטין לשמאל והוכחה מובהקת לנחיצות הרפורמה".

צביקה פוגל היועצת המשפטית לממשלה חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד