י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הכירו את בלוניטה – עיצובי בלונים מקוריים

בלונים יכולים להגיע במגוון סוגים, צבעים ותצורות. אם תשאלו את הצוות המקצועי של בלוניטה, הרי שהבלון הוא כחומר ביד היוצר – ובחלקם נפלה הזכות לעשות בו כל העולה על רוחם וכל שכן על פי רצונותיהם של הלקוחות

הכירו את בלוניטה – עיצובי בלונים מקוריים
בלוניטה צילום: יח"צ

חיפשתם בלונים? אל תעשו עוד צעד אחד נוסף לפני שאתם מבקרים באתר של בלוניטה – עיצובי בלונים מקוריים.

כאן אין מדובר בעוד חנות בלונים, ואם תשאלו את מייסדיה של בלוניטה הרי שלא מדובר בחנות בלונים כלל! במקורה הוקמה בלוניטה בעכו על-ידי אמני בלונים וזאת במטרה שעולם הבלונים, הצבעוניות, הכיף והקלילות שהם מביאים עמם, יגיעו לכל בית ובית באזור הצפון; מרכס הכרמל ועד לרמת הגולן.

מאז עברו ימים רבים, בלוניטה צמחה והתפתחה כאשר היא הפכה לבית עסק המספק את שירותיו עבור לקוחות רבים מכל רחבי הארץ.

בלונים בעיצוב אישי

בלונים יכולים להגיע במגוון סוגים, צבעים ותצורות. אם תשאלו את הצוות המקצועי של בלוניטה, הרי שהבלון הוא כחומר ביד היוצר – ובחלקם נפלה הזכות לעשות בו כל העולה על רוחם וכל שכן על פי רצונותיהם של הלקוחות.

באתר הבית של בלוניטה תוכלו למצוא שפע רב של עיצובים שונים ומשתנים. כולם ככולם נערכו בקפידה על הצוות של בלוניטה ובהתאמה אישית לבקשות הלקוחות. בשיחתכם עם צוות האתר, אינכם מגיעים למוקד הזמנות רגיל, ואתם משוחחים עם אמן בלונים שמאפיין יחד אתכם את העיצוב באופן מדויק.

האתר מהווה מקור השראה נהדר עם שפע רב של עיצובים משתנים ובקטלוגים המתחלקים על-פי סוגים שונים של נושאים: בלונים לימי הולדת, בלונים לברית ובריתה, בלונים לחגיגות הצעה לנישואין ועד לסידורי בלונים בצימרים מרוחקים ובאזורים פסטורליים שקטים.

משלוחים מהירים עד הבית והמשרד

החל מן הרגע שבו השיחה עם אמן הבלונים מסתיימת, ניגש הצוות המקצועי לעריכת עיצוב הבלונים ובהתאם למועד שסוכם אל מול הלקוחות.

צוות אמני הבלונים עושה כל שביכולתו כדי לספק מענה ולו עבור משלוחי בלונים הנדרשים בדקה ה-90. מסידורי בלונים בחדר, דרך סטנדים לבלונים ועד להקמה של מערכי בלונים מעוצבים לאולמות ולכנסים; בלוניטה כאן למען הלקוחות, ומספקת שירות מקצועי ואדיב, תוך הקפדה על יחס חם ואישי.

את המשלוחים ניתן להזמין עד למפתן הדלת, או כאמור בסידור החדר שבבית עם תפזורת בלונים, וכן להזמין עד למשרד ולמקום העבודה של מקבל או מקבלת המתנה; הרי אין הפתעה טובה מזו.

ועוד שפע של הפתעות

וזה רק על הקצה המזלג.

כיוון שבבלוניטה תוכלו למצוא עוד מגוון ענק של הפתעות משלימות ונהדרות; מחפשים מארזי מתנה מדליקים ויפים? במחירים אטרקטיביים במיוחד, תמצאו שלל מארזי מתנה המוצגים בבלוניטה ושמתאימים לגברים, לנשים, מארזים ליולדת ועד למארזים המותאמים באופן אישי לבקשת הלקוחות.

ואם כבר פניתם אל אתר בלונים, הרי שאי אפשר שלא לבקש לעטר את מארזי המתנה בשלל בלונים בתפזורת יפה.

בביקורכם באתר, תוכלו להתרשם משפע של אפשרויות, כאשר כל פריט ופריט עוצב על-ידי צוות כישרוני שבא לעשות דבר אחד ולעשות אותו מכול הלב – להעלות חיוך על הפנים.

בלוני תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד