כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לטענת הרוסים

רסיס של רקטה ישראלית נפל 300 מטרים משגרירות רוסיה בדמשק

נציג רוסיה בכינוס מועצת הביטחון טען כי בתקיפה צבאית של חיל האוויר הישראלי ב-19 בפברואר, אחד מרסיסי הטילים שנורו נפל 300 מטרים משגרירות רוסיה בדמשק. "אנו מגנים בחריפות את הפעולות הצבאיות שישראל נוקטת"

תקיפה ישראלית בסוריה
תקיפה ישראלית בסוריה צילום: צילום מסך

דמיטרי פוליאנסקי, סגן הנציג של הפדרציה הרוסית באו"ם, אמר בישיבת מועצת הביטחון של האו"ם אתמול , כי ב-19 בפברואר "אחד רסיס מטיל ישראלי שיורט על ידי מערכת נהגנה האווירית הסורית, נפל 300 מטרים מבניין השגרירות הרוסית בדמשק".

פוליאנסקי אמר גם כי השלטונות הרוסיים לוחצים על ישראל "להפסיק פרובוקציות התקפיות נגד סוריה". לדבריו, ב-19 בפברואר, במהלך תקיפה ישראלית, פגעה אחת הרקטות בבניין מגורים באזור עירוני צפוף, וכתוצאה מכך נהרגו 5 בני אדם ועוד 15 נפצעו, "אנו מגנים בחריפות את הפעולות הצבאיות שישראל נוקטת, המהוות הפרה בוטה של ​​החוק הבינלאומי. אנו קוראים בתוקף לצד הישראלי להפסיק את הפרובוקציות החמושות, ולהימנע מצעדים הכרוכים בתוצאות מסוכנות על האזור כולו", אמר פוליאנסקי.

זו לא ההצהרה הראשונה כזו של נציגי הפדרציה הרוסית. משרד החוץ הרוסי, משרד ההגנה הרוסי והרשויות בסוריה הודיעו כי רקטה פגעה בבניין מגורים ומותם של חמישה בני אדם. אבל זה לא אושר על ידי מקורות אחרים.

תקיפה ישראלית תקיפה בסוריה רוסיה דמשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד