ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
ביקש לעשות קריעה ולשבת שבעה

מטלטל: הרב פאלי בירך בבכי 'דיין האמת' כששמע על שני בניו שנרצחו

במשך 19 ימים היה הרב אברהם נח בן יהודית פאלי מורדם ומונשם מאז נפצע קשה בפיגוע הדריסה בערש"ק בשכונת רמות בי-ם. הבוקר לאחר שהחל לפתוח את עיניו ולתקשר עם סביבתו הודיעו לו את בשורת האיוב כי שני בניו נרצחו. 'בחדרי' עם הרגעים המרטיטים מחדרו בביה"ח

מטלטל: הרב פאלי בירך בבכי 'דיין האמת' כששמע על שני בניו שנרצחו
הרב אברהם נח פאלי צילום: באדיבות המצלם

כל הפצעים נפתחים מחדש: 19 ימים לאחר שנרצחו הילדים יענקי ואושי פאלי הי"ד, האבא יבדל לחיים הרב אברהם נח בן יהודית קיבל הבוקר את הבשורה הקשה מנשוא על הירצחם של בניו בפיגוע בו נפצע קשות.

הבוקר (רביעי) התבשר הרב אברהם נח בן יהודית פאלי משכונת רמות בירושלים כי שני בניו הקדושים אשר מנחם, ויעקב ישראל הי"ד נרצחו בפיגוע ביום שישי ערב שבת קבלת התורה. 

הרב פאלי שעד לסוף השבוע היה מורדם ומונשם ועבר טיפולים רפואיים וסדרת ניתוחים לא ידע כי הגרוע מכל קרה. 

היום בבית החולים קיבל עליו ר' אברהם נח בן יהודית דין שמים באהבה בעת שרעייתו דבורי שתחי' , אמו שתחי' ואחיו ר’ שלמה פאלי יחד עם הצוות הרפואי בהדסה בישרו לו את בשורת האיוב הקשה והנוראה, ור' אברהם נח בירך מיד בשם ומלכות 'ברוך דיין האמת' בבכי.

לאחר מכן אמר והצדיק עליו את הדין: "עוונתי גרמו, על מה עשה ה’ ככה", הרב פאלי ביקש לעשות קריעה ואמר מיד שהוא צריך כעת לשבת שבעה עד יום הפורים הבעל"ט. 

הרב פאלי עם בניו. 

אחד מבני המשפחה סיפר ל'בחדרי חרדים': "הרגעים אלו בחדר בבית החולים במחלקת טיפול נמרץ היו לחרדת אלוקים, ר' אברהם נח לא זכר שום דבר, זה לא נתפס כל הדבר הזה, אבל הגבורה שלו היא דבר שלא רואים בשום מקום. זה היה קידוש ה' גדול".

כזכור, וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' הרב פאלי פקח את עיניו ואף תקשר עם הסביבה ומתחיל את תהליך ההתאוששות והשיקום לאחר ניתוח שעבר ביום חמישי האחרון.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם, פרופ' ורנון ואן הירדן, עדכן השבווע כי לאחר שהיה מונשם ומורדם בשבועות האחרונים, כעת חל שיפור במצבו והוא ער ומתקשר עם סביבתו אך עדיין מצבו  מוגדר קשה.

רק ביום שישי האחרון פרסמה המשפחה בקשה ותודה על התפילות על מצב האבא: "בס"ד חל שיפור במצבו של אבינו הרב אברהם נח בן יהודית (פאלי), אנו מודים לכל אחינו בית ישראל על התפילות והחיזוקים הרבים לרפואתו".

הקדושים אשר מנחם, ויעקב ישראל פאלי הי"ד

במשפחה מדגישים כי "עדיין הוא זקוק לתפילות רבות של כולנו. לכן נבקש להמשיך בתפילות ובתחנונים עד לרפואתו השלמה".

הרב פאלי שיכל את שני ילדיו אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד בפיגוע הדריסה בערב שבת קבלת התורה בדרכם לשמחה משפחתית בבני ברק.

 

הרב אברהם נח פאלי אשר מנחם פאלי יעקב ישראל פאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד