כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הכי מרוצים בישראל

סקר מכון ברוקדייל: מבוטחי מכבי מובילים בשיעור שביעות רצון מכלל הקופות

מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל פרסם השבוע (28.02) את הדו"ח הדו-שנתי הסוקר את רמת השירות של קופות החולים ותפקוד מערכת הבריאות. נתוני הדו"ח מעידים באופן ברור: שביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב קופות החולים היא של מבוטחי מכבי

סקר מכון ברוקדייל: מבוטחי מכבי מובילים בשיעור שביעות רצון מכלל הקופות
מכבי הצלת חיים צילום: יח"צ

לפי ממצאי הסקר מכבי ממשיכה להוביל על שאר הקופות במגוון פרמטרים חשובים:

  • מבוטחי מכבי ממשיכים להוביל בשיעור הגבוה ביותר של ממליצים מכלל הקופות, כאשר 91% ענו כי הם מרוצים ומרוצים מאוד.
  • מבוטחי מכבי דיווחו בשיעור הגבוה ביותר על בריאות טובה (82%) ובשיעור הנמוך ביותר על מחלה כרונית (30%) ועל מוגבלות (15% בלבד).
  • מבוטחי מכבי בעלי השיעור הגבוה ביותר בשימוש באתר או ביישומון (70%) מכל קופות החולים.
  • מבוטחי מכבי בוחרים יותר מכולם לפנות למוקדים הטלפונים של הקופה (39%) ולמוקדי רפואה דחופה בקהילה (69%), דבר המעיד על האמון הגדול של המבוטחים בשירותי הקופה.

מכון "מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל" עוקב באמצעות סקרים דו-שנתיים אחר רמת השירות במערכת הבריאות ותפקודה מנקודת מבטם של המבוטחים ועל פי ציפיותיהם באמצעות שאלות בתחומים שונים כגון חוויית הטיפול ושביעות הרצון מרמת השירות; איכות שירותי הרפואה הראשונית והשניונית; תחושת ביטחון במערכת; נגישות וזמינות; שימוש בשירותי רפואה מרחוק. במחקר נעשתה הערכה מנקודת המבט של המבוטחים במטרה לאפשר ביטוי לתחושותיהם, לעמדותיהם ולרצונותיהם בתהליך קביעת המדיניות. הדו"ח השנה מציג את הממצאים העיקריים העולים מסקר דעת הציבור על רמת השירות במערכת הבריאות ועל תפקודה בשנים 2021-2022.

במכבי מסרו כי הם מברכים על ממצאי הסקר הדו שנתי של מכון ברוקדייל שבדק את שביעות רצון הציבור ממערכת הבריאות. ״לפי ממצאי הסקר מכבי ממשיכה להוביל על שאר הקופות במגוון פרמטרים חשובים, ובכך ממשיכה להתבסס כארגון הבריאות המוביל בישראל. נמשיך ולהשקיע את מיטב משאבינו בשביעות רצון המטופלים ולהעניק את השירות הרפואי הטוב בישראל."

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד