ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ברקע המחאות בת"א

נתניהו בכנסת: "לפיד מכוון לאנרכיה - רוצה להוביל למשבר חוקתי"

בעקבות התפרעויות של מפגיני השמאל בתל אביב קרא נתניהו לכבד את החוק: "אסור להכות שוטרים. אסור לשבש את חיי המדינה, לחסום צירים מרכזיים". רה"מ תקף את יו"ר האופוזיציה לפיד: "מכוון לאנרכיה". לפיד הגיב: "האנרכיה היחידה פה מייצרת הממשלה שאיבדת עליה שליטה"

נתניהו בכנסת: "לפיד מכוון לאנרכיה - רוצה להוביל למשבר חוקתי"
נתניהו בפתח ישיבת הקבינט צילום: עומר מירון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בצהריים (רביעי) הצהרה במשכן הכנסת והתייחס להתפרעויות של מתנגדי הרפורמה המשפטית בתל אביב: "מדינת ישראל פעלה בתוקף כשההפגנות באו מהצד האחר של הפוליטיקה. זה לא משנה מאיזה צד זה בא. צריך לכבד את החוק. אסור להכות שוטרים. אסור לשבש את חיי המדינה, לחסום צירים מרכזיים", אמר.

רה"מ תקף: "אני מבין שיש כאן מישהו שמכוון לעשות אנרכיה, קוראים לו יאיר לפיד, הוא אומר את זה בצורה ברורה. הוא לא רוצה להגיע להסכמה, הוא לא נענה לקריאות ההידברות שלנו, שחוזרות ונשנות והן אמיתיות. הוא רוצה למנוע את זה והוא רוצה פשוט להביא למשבר שלטוני. הייתי אומר למשבר חוקתי, כי באמצעות זה הוא מתכוון להגיע לבחירות חדשות".

נתניהו הוסיף: "אף אחד לא רוצה לדרדר את המדינה שלנו לאנרכיה, יש לנו משימות גדולות. הנה, ברגעים אלה התבשרנו על זה שלכדנו כמה מהמרצחים שרצחו את אנשינו. כל מי שעושה זה דמו בראשו. אנחנו תופסים אותם. אנחנו מגיעים אליהם. יש לנו משימות משותפות, יש לנו ביטחון משותף, יש לנו עתיד משותף והגיע הזמן להפסיק עם האנרכיה".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לדבריו וכתב בטוויטר: "נתניהו, את האנרכיה היחידה פה מייצרת הממשלה שאיבדת עליה שליטה. ביבי, מי שנתן לבן גביר לשחק בחומר נפץ ידע שזה ייגמר בפיצוץ"

בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד