כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא צריך טילי חיזבאללה

באיראן מצטטים בכיר ישראלי: "קורסים מבפנים"

ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי לשעבר הביע דאגה מהמצב הפוליטי בישראל, ואמר: "חיזבאללה לא צריך טילים מדויקים כדי להשמיד את ישראל, אנחנו מושמדים מבפנים". המשטר האיראני ציטט את הדברים והסביר לאיראנים כי "קריסת המשטר הציוני קרובה"

באיראן מצטטים בכיר ישראלי: "קורסים מבפנים"
העימותים בתל אביב צילום: פלאש 90

באיראן חוגגים את הכאוס הפוליטי ואת ההפגנות בישראל. סוכנות הידיעות תסנים האיראנית שמתפקדת כשופר הרשמי של המשטר האיראני, ציינה כי "הפקידים והחוגים והמומחים של המשטר הציוני מדברים על השחיקה הפנימית וההתמוטטות של המשטר מבפנים".

השופר של המשטר האיראני ציטט את עמוס ידלין, לשעבר ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי: "חיזבאללה אינו זקוק לטילים מדויקים (כדי להשמיד את ישראל) כי אנחנו קורסים מבפנים".

כזכור, עמוס ידלין אמר בערוץ 12 כי: "הישראלים מרגישים שהקשר בינם לבין הממשלה נותק. כעת הם הגיעו למצב שהם מרגישים שהם איבדו את יקיריהם ואת חייהם בזמן שישראל הולכת לכיוון רע".

עוד צוטט ידלין: "המוטיבציה של פלסטינים לבצע פעולות תמיד הייתה קיימת, אבל כאן אנו רואים סוג אחר של נוער פלסטיני". עוד אמר: "הפלסטינים קמים בבוקר ומגיעים לכיכר עם נשקם, ובמקרים רבים הם נעצרים רק לאחר העימותים, וזה מאוחר מדי, אין פתרון קסם, כי בעיות הביטחון האמיתיות של ישראל בפנים אינן מוצגות לישראלים".

תל אביב עמוס ידלין איראן חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד