כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א: "מיהו צדיק? "מי שתורם לעניי ועד הרבנים"

" ומובטח שכל המרחם על הבריות מרחמים עליו מן השמים. הקדוש ברוך הוא יעזור לכל הנותנים, שיוושעו ממרומים בכל הישועות שצריכים" 

הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א: "מיהו צדיק? "מי שתורם לעניי ועד הרבנים"
המשפיע הרב אלימלך בידרמן צילום: מתוך הסרטון

בביקור שערך מרן מרן הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א במשרדי ועד הרבנים בפורים, נשא נאום חוצב להבות כשבמהלכו דפק על השולחן ואמר:

"בפורים כתוב ויזעק זעקה גדולה ומרה, יש כאן בארץ הקודש זעק גדולה ומרה של אלפי משפחות במצוקה, בלי המתנות לאביונים שלכם, לא יהיה להם שמחת פורים.

אנשים מחפשים ישועות, כתוב במדרש תנחומא פרשת נח שבכל התנ"ך יש רק פעמיים את המילה צדיק על בן אדם. את המילה צדיק יש יותר פעמיים, אבל, על בן אדם כתוב רק פעמיים.

איפה? פעם אחת כתוב על נח איש צדיק, ופעם שנייה כתוב בעמוס, על יוסף הצדיק, אומר המדרש למה? כי שניהם זנו ופרנסו וכלכלו את העניים" הסביר רבי מיילך.

בהמשך כאמור דפק על השולחן ופסק: "צדיק הוא מי שנותן כאן תרומות לועד הרבנים"

לנתינת מתנות לאביונים מהודרת על ידי ועד הרבנים לחצו כאן>>

למעלה מ-4000 משפחות פנו בימים האחרונים בבקשות תמיכה והן מצפות בכיליון עיניים לחלוקה של יום הפורים.  מנגד, ניצב עם ישראל, גומלי חסדים שרוצים לתת באהבה, בשמחה, ברצון! 

את התיווך בין השניים לקחו על עצמם נציגי ועד הרבנים, תוך כדי שהם מסבירים על הצדקה שעוברת בשלמות, ללא ניכוי הוצאות ועל ההיערכות הלוגיסטית שמתחילה כבר מחנוכה.

"מספר תורמים לקחו  על עצמם לממן את כל ההוצאות, כדי שהצדקה שלכם תהיה 100% למשפחות הנזקקות, ותקיימו את המצווה בהידור הכי גדול!" מסביר הרב דוד שוקרון, נציג ועד הרבנים.

" ואיך מטפלים בכל הפניות ודואגים שהכל יגיע בו ביום? זו לוגיסטיקה אדירה שבועד הרבנים מתכוננים אליה הרבה קודם! 

הקמנו חפ"ק מיוחד שיעבוד באינטנסיביות ללא הרף. לקבל, לאשר, לחלק, לוודא שהתרומות מגיעות ליעדן. כל הפרטים  נלקחו בחשבון באופן יסודי ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שקיימת "מתנות לאביונים" בשלמות!  

בעלות השחר של יום הפורים, בשעה שהשמים פתוחים וכל הפושט יד נותנים לו, יוכנסו כל שמות התורמים למעונו הקדוש של רבי אלימלך בידרמן שליט"א. 

ובאותו הזמן תעלה תפילתו של הצדיק ותפעל בוודאי ישועה כמו  שאמר:

"ומובטח שכל המרחם על הבריות מרחמים עליו מן השמים. הקדוש ברוך הוא יעזור לכל הנותנים, שיוושעו ממרומים בכל הישועות שצריכים." 

לנתינת מתנות לאביונים מהודרת על ידי ועד הרבנים לחצו כאן>>

הרב בידרמן מתנות לאביונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד