כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בשורה בשוק המשכנתאות

המשכנתא מתייקרת? על ההחלטה הזו תשלמו כל החיים פחות

ביטוח ישיר זול יותר בביטוח משכנתא עם חסכון מצטבר של עד עשרות אלפי שקלים

המשכנתא מתייקרת? על ההחלטה הזו תשלמו כל החיים פחות
חישוב מחירי ביטוח ומשכנתא צילום: פיקסביי

בין אם אתם עומדים לפני רכישת דירה וקבלת משכנתא בפעם הראשונה ובין אם אתם כבר בעלי משכנתא - חברת ביטוח ישיר יוצאת בבשורה שתחסוך לכם עד עשרות אלפי שקלים ומציעה לכם להתחיל לשלם פחות על ביטוח המשכנתא

את גובה המשכנתא ותנאי התשלום אנחנו מתכננים בתבונה ובחשיבה בהתאם ליכולות ולתנאי החיים שלכם, מה שרובנו לא יודעים זה שגם בביטוח המשכנתא אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים באופן מצטבר במהלך  השנים.

ביטוח ישיר- חברת הביטוח שמבוססת על רעיון שירותי יוצא דופן של רכישת ביטוח באופן ישיר וללא סוכן, יוצאת בבשורה משמעותית למגזר החרדי ומזמינה אתכם לעשות סדר בביטוח המשכנתא - בין אם אתם עומדים לפני קבלת משכנתא חדשה ובין אם אתם כבר בעלי משכנתא, בכל שלב ניתן בשיחת טלפון פשוטה ומהירה, להשוות בין האפשרויות שמציעות חברות הביטוח השונות ולקבל מביטוח ישיר הצעה זולה יותר בפער שיכול להגיע לחיסכון מצטבר של עשרות אלפי שקלים.

כשאתם סוגרים ביטוח משכנתא אתם מקבלים החלטה שתלווה אתכם לאורך שנים רבות- במשך כל תקופת המשכנתא שלכם. אז רגע אחד לפני שאתם סוגרים, חשוב שתדעו שבבדיקה פשוטה אתם יכולים לחסוך עד עשרות אלפי שקלים בשנה על אותו ביטוח.

אז בין אם אתם עומדים לפני נטילת משכנתא או שכבר לקחתם משכנתא בעבר,  זה הזמן  לבדוק  את ביטוח המשכנתא  שברשותכם, לקבל הצעה זולה ומשתלמת מביטוח ישיר, ובעיקר לקחת החלטה שעליה תשלמו כל החיים פחות, ואפילו הרבה פחות.

למידע והצטרפות השאירו פרטים>>>

ביטוח משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד