ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

חוצפת המחבל: שדד, ניסה לפרוט צ'ק - ונעצר

אחד מחברי הכנופייה שתקפה את הקבלן החרדי, ניסה לפרוט את אחד הצ'קים שנשדדו • במבצע משטרתי הוא נעצר ונחקר

חוצפת המחבל: שדד, ניסה לפרוט צ'ק - ונעצר

קבוצת המחבלים שתקפה אתמול (ג) את הקבלן החרדי אשר אייזנבך וניסתה לבצע בו לינץ׳, שלחה את אחד הטרוריסטים לפרוט צ'ק במט"ח ירוק. לאחר שהפקיד בירר על השיק, הוא הבין מהר מאוד שמדובר באחד השיקים שנשדדו אתמול במהלך התקיפה.

בפעולה מהירה ונועזת, בשיתוף משטרת ביתר ומפקד התחנה מר שלומי אביסרור, לאחר פריטת השיק הושלמה הצבת מארב למחבל, שנלכד ונלקח לחקירה. במשטרה מקווים שהמחבל הזה ישפוך אור על זהות חברי כנופיית המחבלים בכפר חוסאן.

יקי הרשקופ שהיה בזירה מספר כי ״התקבל טלפון ממט״ח ירוק שברשותם צ'ק ששייך לקבלן אשר אייזנבך. הגענו לזירה יחד עם המשטרה, והצלחנו לאתר את הערבי באתר בניה. המשטרה ביצעה מעצר של החשוד, ולקחה אותו לחקירה".

דובר המשטרה ש"י מסר: "לפני זמן קצר הגיע בחור ישראלי לעיר ביתר עילית לחנות החלפה והמרת כספים ומסר לפקיד צ'ק על סכום של כמה אלפי שקלים. הפקיד העירני חיבר בין האירוע של תושב העיר שנכנס אמש לכפר חוסאן ושם נפצע מיידוי אבנים ונשדד לצ'ק אותו רוצים לפדות ולכן התקשר לשוטר הקהילתי שלומי אבסרור. השוטר הקהילתי ביחד עם שוטרים נוספים הגיעו במהירות ועצרו את הבחור ההישראלי מתשאול קצר של החשוד טען שבעל הבית שלו הפלסטיני נתן לו את הצ'ק בכדי לפדות אותו.

"השוטרים פעלו במהירות ועצרו גם את הפלסטיני שהמתין ברכבו מחוץ לחנות. מחקירה ראשונית הצ'ק אכן גנוב מהאירוע שוד אמש בכפר חוסאן. שני החשודים נמצאים בחקירה בנקודת המשטרה גוש עציון".







ביתר מחבל שיק מפקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד