ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

כ-300 אלף מאזרחי ישראל הוותיקים נמצאים בפייסבוק

יותר משליש מהאזרחים הוותיקים בישראל כבר גילו את הרשת החברתית, כך עולה מנתוני הלמ"ס

  • א' אלול התשע"ד
צלם: קובי הר צבי
צלם: קובי הר צבי

בישראל כ-800 אלף אזרחים ותיקים לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. כ-300 אלף מהם נמצאים בפייסבוק, כך עולה מנתונים שנאספו לקראת השקת פעילות חדשה למועדון הצרכנות של המשרד לאזרחים ותיקים, "ותיקים ונהנים".

הנתון הזה מרשים במיוחד (מעל 30% מבני גיל 60 ומעלה בישראל) לנוכח הנתונים שמגיעים מארה"ב, שם רק 9.7% מהאזרחים שמעל גיל 60 הצטרפו לרשת החברתית הגדולה בעולם. את הנתונים קל לאתר על ידי מערכות הפרסום הממוקדות שמציעה פייסבוק עצמה.

מעבר לאנקדוטה, שמוכיחה שבישראל מאמצים טרנדים - גם טכנולוגים - בכל גיל, יש בנתון זה משמעות שיווקית עמוקה. אוכלוסיית הגיל השלישי אינה דומה לאותה קבוצת גיל לפני עשרות שנים בודדות; תודות לרפואה ולאיכות החיים, אורך החיים גדל ואיתו איכות הבריאות של אוכלוסיה עם זמן פנוי ולעיתים קרובות גם עם הכנסה פנויה גבוהה יותר.

החלק הזה באוכלוסייה הבוגרת יוצא, מבלה, טס וצורך תרבות. לא מפתיע למצוא אותו גם גולש באינטרנט. הוא גם הופך בכך לפלח אוכלוסייה מבוקש ביותר על ידי מנהלי השיווק באשר הם.

מסיבות אלה בדיוק, הוקם מועדון הצרכנות "ותיקים ונהנים" של המשרד לאזרחים ותיקים. המועדון מנוהל על ידי חברת סטייל והוא פועל לקבלת הנחות והטבות בתחומי קניות וצרכנות, תרבות פנאי ובידור, ספורט וכושר, תיירות טיולים ונופש בארץ ובחו"ל, לימודים, תקשורת טלפוניה ספרים ועוד למען האזרחים הוותיקים.

לטובת הפעילות ולנוכח הנתונים שנאספו הקימו לטובתם במשרד של נאוה עינבר, המתמחה במדיה חברתית והגיל השלישי, עמוד פייסבוק ולצידו אתר אינטרנט.
אינטרנט פייסבוק פעילות גיל ותיקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד