ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
שנה ופירש

הארי ומייגן התבקשו לפנות את ביתם שהוצע לנסיך אנדרו המנודה

הנסיך הארי ומייגן התבקשו לפנות את ביתם המלכותי בלונדון לאחר שביתם הוצע לנסיך אנדרו אחיו של המלך. אנדרו נודה מכל גינוני המלכות בגלל שערוריות וסקנדלים בהם היה מעורב. עדיין לא ברור אם הארי ומייגן יוזמנו לטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס במאי הקרוב

הארי ומייגן התבקשו לפנות את ביתם שהוצע לנסיך אנדרו המנודה
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

הנסיך הארי ואשתו מייגן, הדוכס והדוכסית מסאסקס, התבקשו "לפנות" את ביתם בבריטניה, אשר ניתן להם על ידי המלכה אליזבת השנייה המנוחה, כך הודיעה הדוברת של בני הזוג. הדיווח מגיע לאחר שהם התבקשו על ידי המלך צ'ארלס לוותר על הבית שלהם, והבית הוצע לאחיו המושפל של המלך צ'ארלס הנסיך אנדרו, שנאסר עליו להתגורר בבית המלוכה, בשל סקנדלים בהם היה מעורב.

הארי ומייגן, שוויתרו על תפקידם המלכותי ומתגוררים כעת בקליפורניה עם שני ילדיהם, מתארגנים להעביר את שאר חפציהם מהקוטג' ולשלוח אותם לארה"ב, כך דיווחו כלי תקשורת בבריטניה.

דובר מטעם הארי ומייגן אמר בהצהרה לחדשות CBS: "אנחנו יכולים לאשר שהדוכס והדוכסית מסאסקס התבקשו לפנות את מגוריהם בקוטג' פרוגמור".

ארמון בקינגהאם לא נתן תגובה לסיפור, ובדרך כלל אינו מגיב על עניינים שמשפחת המלוכה מחשיבה כפרטיים.

קוטג' פרוגמור שוכן בשטח רחב הידיים של טירת ווינדזור, ביתם העיקרי של מלכי בריטניה במשך מאות שנים, מערבית ללונדון. הארי ומייגן שיפצו את הקוטג' בין 2018 ל-2019 בעלות של כ-2.9 מיליון דולר. השיפוץ שולם בתחילה על ידי משלמי המסים בבריטניה באמצעות "מענק הריבון" של משפחת המלוכה, אך העלות הוחזרה על ידי הנסיך הארי.

לפי ה'סאן' הבריטי, לאחר שהחזיר את עלות השיפוצים, הארי עשה עסקה עם משפחתו להמשיך לשכור את הבית ל"מספר שנים". לאחר שעברו לגור בקליפורניה, בני הזוג עדיין שמרו על קוטג' פרוגמור כמקום מגוריהם בבריטניה. הם חגגו שם את יום הולדתה הראשון של בתם בשנה שעברה וגם השתמשו בו כשהגיעו להשתתף בהלוויה של המלכה אליזבת.

אבל לאור ההחרפה ביחסים בין בני המלוכה למשפחתו של הארי, שלפי הדיווחים נמתחה עוד יותר בעקבות פרסום ספרו של הארי, הארי התבקש לשחרר את הבית.

על פי הדיווחים, הנסיך אנדרו עלול לאבד את ביתו הנוכחי בשטח אחוזת וינדזור, מכיוון שהמלך צ'ארלס מתכנן לקצץ את המענק המלכותי של אחיו, קצבה של יותר מ-250,000 פאונד לכל אדם למשך שנה. עדיין לא ברור אם הארי ומייגן יוזמנו לטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס במאי הקרוב.

בריטניה הארי ומייגן המלך צארלס לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד