כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קריאות להחליפו

הנשיא ביידן סיפר על מצבו הבריאותי והביך את האמריקאים

הנשיא ביידן מסר פרטים על הטיפול הרפואי שלו כשדיבר על מדיניות הבריאות בווירג'יניה. הוא סיפר פרטים מביכים שגרמו לחברי קונגרס לבדוק אם ביידן כשיר להנהיג את ארה"ב. "איך הקבינט צופה בזה ולא מפעיל את התיקון ה-25?"

הנשיא ביידן סיפר על מצבו הבריאותי והביך את האמריקאים
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

לאחר שהנשיא ביידן סיפר בביקור בוורג'יניה על תוכנית רפואית של המדינה, וסיפר פרטים על הטיפול הרפואי שעבר בעבר והביך את האומה האמריקאית, התגובות לא אחרו לבוא. רבים הביעו את סלידתם מהסיפור האחרון על האנקדוטה הזו מהנשיא. מגישת הרדיו הפופולרית ג'נה אליס שאלה, "איך הקבינט צופה בזה ולא מפעיל את התיקון ה-25?". התיקון ה-25 לחוקת ארצות הברית בא לפתור את הסוגיה של מינוי סגן נשיא במקרה שמשרה זו התפנתה באמצע הקדנציה, וכן העברת סמכויות הנשיא לסגנו במקרה שנבצר ממנו, למלא את תפקידו.

היא לא הייתה היחידה שהטילה ספק בבריאות הנפש של ביידן. "האיש הזה איבד את שפיותו. טוב שהוא לא אחראי על ארסנל גרעיני או משהו כזה", כתב הפרשן השמרני ג'סטין הסקינס.

מגיש החדשות של רשת KCEN, קריס רדקליף, הגיב: "איזה דבר מוזר אומר נשיא ארצות הברית".

"הנשיא ג'ו ביידן עושה את זה מוזר לכולם", אמר יועץ התקשורת של הסנאטור טד קרוז, סטיב גסט. מגיש הפודקאסט מייק קריספי צייץ בטוויטר: "ג'ו ביידן הצליח להתעלות על הדברים שאמר בעבר 'אני אולי ילד לבן אבל אני לא טיפש'. לקח  לו רק 24 שעות. מרשים מאוד".

ריטה פנה, בעלת טור דעה אוסטרלית מוכרת, תהתה: "איפה הגברים במעילים לבנים?" (הכוונה לרופאים). הנשיא שיבח את בית החולים על הכנסת האורחים כלפיו וכלפי בנו המנוח, בו, שנלחם בעיראק ומת מאוחר יותר מסרטן המוח. הוא כינה את מקצוע האחיות הכי "לא מוערך בעולם".

ג'ו ביידן ארה''ב מבוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד