כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קורא לביידן לחקור

טייס לשעבר מעיד כי ראה עב"מים בעיניים שלו

טייס צבאי אמריקאי לשעבר מעיד כי ראה עב"מים בעיניים שלו, קורא לביידן לחקור. "אני מהנדס בעל הכשרה רשמית, אבל הטכנולוגיה שהם הפגינו התריסה על ההבנה שלי", אמר הטייס לשעבר. "הטייסת שלנו גילתה תגלית מבהילה: היו עצמים לא ידועים במרחב האווירי שלנו"

טייס לשעבר מעיד כי ראה עב"מים בעיניים שלו
חייזרים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

ריאן גרייבס, טייס לשעבר בצבא ארה"ב העיד כי ראה במו עיניו תופעות אוויריות בלתי מזוהות, הוא קרא לנשיא ג'ו ביידן לחקור את "העצמים המסתוריים" שזוהו במרחב האווירי האמריקאי. גרייבס, טייס קרב לשעבר, הסביר שאחרי 2014, כאשר "בוצעו שדרוגים למערכת המכ"ם שלנו, הטייסת שלנו גילתה תגלית מבהילה: היו עצמים לא ידועים במרחב האווירי שלנו".

הוא אמר שאלה לא היו "סתם בלונים", כמו בלון הריגול הסיני שריחף לאחרונה והביא לתשומת לב של ארה"ב בפברואר. "אלה לא היו רק בלונים. התופעות האוויריות הבלתי מזוהות האיצו במהירות, מהירות הקול. הם יכלו להישאר במיקומם, להיראות חסרי תנועה, למרות רוחות כוח הוריקן של 120 קשר. הם לא עשו זאת. במילים אחרות שום דבר שדמה למטוסים רגילים עם כנפיים ומנוע".

אלו לא אירועים בודדים, טען גרייבס במאמר שכותרתו, "יש לנו בעיה אמיתית של עב"מים. וזה לא בלונים, הנקודה היא שאין לנו הבנה ברורה של מה שמעל לראשינו כפי שחשבנו שעשינו", אמר גרייבס ל'פוקס ניוז דיגיטל'.

"יש שם למעלה אי ודאות שאנחנו צריכים להתמודד, אם לא נעשה משהו היריבים שלנו הולכים לנצל את אי הוודאות הזו, את החולשה הזו, כדי לרגל אחרינו באמצעים שונים, כפי שראינו", הוא הוסיף.

"זה די ברור. אם יש דברים מעל הראש שלנו שאנחנו לא בטוחים מה הם, ובכן, אנחנו צריכים להבין את זה. אם הם יריבים, זה עניין של ביטחון לאומי, יש לנו מנגנונים לזה. אם זה לא עניין של ביטחון לאומי, אם זה לא צבאי אז זה עניין לחקירה מדעית".

גרייבס אמר שהוא לא ראה דבר כזה אי פעם בעבר."אני מהנדס בעל הכשרה רשמית, אבל הטכנולוגיה שהם הפגינו סתרה את ההבנה שלי, הממשלה שלנו צריכה להודות שיכול להיות שמדינה אחרת פיתחה טכנולוגיה משנה משחק". גרייבס שיתף גם ציטוט של סגן מנהל משרד המודיעין הימי, סקוט בריי. "היינו די בטוחים שזה לא ההסבר", אמר בריי לקונגרס כשנשאל אם ההעצמים היו חלק מפרויקט מסווג של צבא ארה"ב.

גם סנטור פלורידה מרקו רוביו, ארה"ב, אישר שהמקור של העצמים שנראו ב-2014 אינו של הצבא האמריקאי. "יש לנו דברים שעפים מעל הבסיסים הצבאיים שלנו ומקומות שבהם אנחנו עורכים תרגילים צבאיים ואנחנו לא יודעים מה זה וזה לא שלנו", אמר רוביו, שהוא סגן יו"ר ועדת המודיעין. רוביו אמר כי הם מהווים סיכון לביטחון הלאומי. "אובייקטים מתקדמים המדגימים טכנולוגיה מתקדמת עפים באופן שגרתי מעל המרחב האווירי הרגיש שלנו ומהווים סיכון הן לבטיחות הטיסה והן לביטחון הלאומי".

עצמים ארה''ב ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד