כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מזל שלא נגמר בלינץ"

התגובה של יאיר נתניהו למצור על אמו

יאיר נתניהו הגיב בחריפות למצור על אמו ותקף את המפגינים שאותם כינה "טרוריסטים" והוסיף כי לא היינו רואים מחזה שכזה מול אשת ראש ממשלה אחר 

התגובה של יאיר נתניהו למצור על אמו
יאיר נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שחשש במשך שעות לשלומה של אמו אהובתו שרה נתניהו שהיתה נצורה בתוך מספרה בתל אביב כשבחוץ המון זועם נגד הרפורמה המשפטית, יאיר נתניהו פרק את תסכולו בנושא בחשבון הטוויטר שלו.

"אם מפגיני ימין היו עושים לאשתו של לפיד או אהוד ברק או או בנט בזמן שהיו ראשי ממשלה, את מה שהאנרכיסטים השמאלנים עשו היום לאשת ראש הממשלה נתניהו, המשטרה הייתה מנגבת אותם מהמדרכה מדממים ישר לחדרי החקירות של המשטרה והשב"כ", כתב נתניהו ג'וניור והוסיף, "השופט והפרקליטות היו נותנים להם הארכת מעצר עד שנת 2040."

בהמשך הוסיף נתניהו הבן: "הם לא מפגינים. הם גם לא אנרכיסטים. הם טרוריסטים! קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מליארדרים עבריינים ורשעים). מדובר פה על Domestic Terrorism. גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2016-2023".

כעבור זמן המשיך בציוץ נוסף: "השמאלנים הנאורים באירופאים השלימו את המהפך והפכו תאומים לאחיהם הברברים הפלסטינים. היום כניסה של ימני לתל אביב זה כמו כניסה של יהודי עם כיפה לרמאללה. מזל שהפעם זה לא נגמר בלינץ. יבוא יום ומי שמארגן ומממן את זה יועמד לדין ויסיים בכלא".

לאורך הלילה היה יאיר נתניהו פעיל מאוד בטוויטר וצייץ מחדש עשרות עיתונאים וסתם גולשים שהביעו תמיכה באמו ושגינו את המפגינים שצרו עליה וגם הגיב להם, בירך, הודה והוסיף משלו.

שרה נתניהו מפגינים טרוריסטים יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד