כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
האבטחה עליו הועלתה למקסימום

פשרה? הידברות? זו תגובת יריב לוין

מכתב שני הח"כים של הליכוד ושלושת הח"כים ב'מחנה הממלכתי' נראה שלא הזיז לאיש ולא פרץ דרך. השר יריב לוין מגיב בשיחות סגורות כשב על אמירתו שהחקיקה לא תיעצר וניתן להידבר רק תוך כדי החקיקה • בתוך תוגברה האבטחה סביבו

פשרה? הידברות? זו תגובת יריב לוין
יריב לוין ושמחה רוטמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הסדקים במפלגת השלטון הליכוד, בהם חברי הכנסת שקיוו לתפקיד שר או משהו בכיר יותר ממה שהם מחזיקים בו כיום, ובייחוד דני דנון, יולי אדלשטיין ודוד ביטן, לא נראה שמישהו מרים את הכפפה וחותר להידברות ונראה כי שני הח"כים אלדשטיין ודנון שחברו למכתב יחד עם נציגי המחנה הממלכתי גדי איזנקוט וחילי טרופר - עשו זאת על דעת עצמם ללא גיבוי מיו"ר התנועה בנימין נתניהו או מהשר יריב לוין. 

בתוך כך, ב'חדשות 12' מצטטים דברים שאמר שר המשפטים יריב לוין בשיחות סגורות: "אנחנו מוכנים להידבר בכל רגע אבל לא נעצור את החקיקה, חייבים לסיים את הכל לפי לוח הזמנים שתכננו מראש, עד סוף המושב הקרוב. אם נעצור עכשיו זה כאילו אנחנו נותנים פרס למחאה ולאופוזיציה".

מובילי הרפורמה במליאה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

עוד מצוטט לוין כאומר: "הם רוצים למרוח ולא נאפשר את זה. אסור בשום פנים ואופן להתעכב עם המשך קידום הרפורמה בכנסת. שיהיה ברור: החקיקה לא נעצרת והיא גם לא תיעצר. ההידברות תיעשה רק תוך כדי תנועה".

בתוך כך, בשל איומים עליו - יחידת מגן במשרד ראש הממשלה העלתה את רמת האבטחה על שר המשפטים לוין למקסימום. כך דווח ב'חדשות 12'.

גם שר התקשורת שלמה קרעי הגיב בדברים דומים ואמר: "ההפגנות האלימות מוכיחות את ההיפך הגמור מרצון להידברות. אסור בשום אופן לעצור את החקיקה. הידברות אין פירושה התקפלות. כל מי שקורא לכך, מוסיף דלק למדורת הכאוס של אותם אנרכיסטים חסרי אחריות שאומרים: "בדרך שלנו או שתישרף המדינה". לא יקרה!".

מדבריהם נראה כי שני הצדדים ימשיכו להתבצר בעמדותיהם, הקואליציה תמשיך לחוקק והאופוזיציה תמשיך למחות.

יריב לוין הרפורמה המשפטית הידברות פשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד