כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
האופוזיציה שותקת

נתניהו מגיב למצור על רעייתו במספרה: "יכול לעלות בחיי אדם"

רה"מ בנימין נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שרעייתו שרה חזרה הביתה בתום יותר מ-3 שעות שהיתה נצורה במספרה בתל אביב: "האנרכיה חייבת להיפסק"

נתניהו מגיב למצור על רעייתו במספרה: "יכול לעלות בחיי אדם"
המחאה מול המספרה בת"א צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בחצות הלילה שבה לביתה בירושלים שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, אחרי שהייתה נצורה במספרה בכיכר המדינה בתל אביב ונזקקה למאות שוטרים שיחלצו אותה בעקבות מאות שהתאספו סביב המספרה וצרו עליה במקום.

בעלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם תמונה משותפת שלהם עם חזרתה לבית בירושלים, "שרה רעייתי האהובה, שמח שחזרת הביתה בשלום וללא פגע". הוא כתב בטוויטר ותקף את מאות המפגינים, "האנרכיה חייבת להיפסק - זה יכול לעלות בחיי אדם".

כזכור, במשך שלוש וחצי שעות מאות בני אדם הפגינו מחוץ למספרה שבה שהתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בכיכר המדינה בתל אביב, בהם נראה סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ לשעבר יאיר גולן מ'מרצ'.

כעבור שלוש וחצי שעות הגיעו עשרות ניידות משטרה ובהם מאות שוטרי יס"מ שהרחיקו את המפגינים וחילצו את שרה נתניהו בשיירה מאובטחת לעבר ביתה.

ההפגנה כנגד רעיית ראש הממשלה זכתה לגיבוי שקט של ראשי האופוזיציה שרק כעבור שעות ביקשו מהציבור לאפשר לרעיית ראש הממשלה לצאת מהמקום.

הבוקר (חמישי) תקף חבר הכנסת גדעון סער את המפגינים, "זה היה אירוע מיותר שלא מסייע למחאה, הייתה שם הפגנה - לא חיכוך או איום, אבל גם לא הייתה בזה תועלת", כך בראיון לגלצ.

שרה נתניהו ביבי נתניהו מצור תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד