י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלחץ מימין גובר

ח"כ צבי סוכות הקים לשכה באביתר - כוחות הביטחון פירקו אותה

ח"כ סוכות מהציונות הדתית הקים לשכה באביתר. למרות שהמקום הוכרז כשטח צבאי סגור, סוכות ניצל את חסינותו כח"כ. כוחות הביטחון פירקו את הלשכה

ח"כ צבי סוכות הקים לשכה באביתר - כוחות הביטחון פירקו אותה
ח"כ צבי סוכות בלשכה באביתר צילום: דוברות ח"כ סוכות

ח"כ צבי סוכות (הצינות הדתית) הקים הבוקר (רביעי) לשכה פרלמנטרית בישוב אביתר בשומרון. למרות שהמקום הוכרז כשטח צבאי סגור, סוכות נכנס מתוקף החסינות שיש לו כחבר כנסת. עם זאת, לסוכות אושר רק מלווה אחד שייכנס איתו ולא כל אנשי לשכתו.

שעה לאחר הקמת הלשכה המאולתרת, פירקו אותה כוחות צה''ל ומג"ב. בצל המתיחות, באוגדת איו"ש פועלים בימים אלו 22 גדודים כאשר אחד הגדודים הוצב באביתר במטרה למנוע את העלייה למקום.

יצוין כי, סוכות נמנה על מקימי הישוב אביתר ואף התגורר בו במשך שלושה חודשים. בנוסף, היה ממובילי ההסכם עם הממשלה הקודמת שהבטיח את הסדרת הישוב כחוק.

ח"כ צבי סוכות מסר: "הגיע הזמן לחזור לאביתר. בנוסף לצעדים הביטחוניים מול הטרור זהו המענה ההתיישבותי ההולם ביותר לאלה המנסים לערער את אחיזתנו בארץ ישראל בכלל ובאדמת השומרון בפרט".

לדבריו, "הקמתי את לשכתי החוץ פרלמנטרית כאן באביתר כדי לעקוב מקרוב אחרי מימוש ההסכם הקואליציוני עם המפלגה שלנו בנושא, זו אבן דרך לקראת החזרה המלאה לישוב כפי שהוסכם וכפי שצריך להיות.

אני פועל בכל כוחי על מנת שהממשלה תקיים את ההתחייבות שלה להקמת ישוב קבוע כאן באדמות אביתר. המסר ההתיישבותי הברור לארגוני הטרור חייב לצאת בהקדם", אמר.

 

צבי סוכות אביתר צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד