כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תהליך פשוט ומהיר

בשורה ענקית בביטוחי המשכנתא: כך תחסכו עשרות אלפי שקלים

מה זה בעצם ביטוח משכנתא? כיצד אפשר בתהליך פשוט ומהיר לחסוך עשרות אלפי שקלים? ואיך נדע שאנו מונעים בצורה המיטבית הפסד כספי בעקבות בעיות הנוצרות בדירה? כל מה שצריך לדעת באופן ישיר

בשורה ענקית בביטוחי המשכנתא: כך תחסכו עשרות אלפי שקלים
ביטוח משכנתא צילום: פיקסביי

כל אחד שנטל אי פעם משכנתא מכיר את הימים הטרופים האלו, רגע לפני החתימה הנכספת בבנק, בהם אנחנו מבלים את ימינו בין מסמכים לחתימות, בין טפסים להתחייבויות ובין נתונים לחישובים, כשכל מה שאנחנו שואפים אליו זה להגיע אל המנוחה והנחלה, לקבל את המשכנתא הנכספת ולהרים בשעה טובה ומוצלחת כוסית "לחיים". על הדרך, אנחנו נדרשים לקבל החלטות חשובות ונלוות לתהליך שבאותם ימים טרופים נראים לנו שוליים וקטנים אולם אנחנו שוכחים שברבות הימים- אנחנו נשלם עליהם מחירים גבוהים.

לחצו כאן לביטוח משכנתא ישיר שחוסך עד עשרות אלפי שקלים>>>

קחו לדוגמא את ביטוח המשכנתא: לכאורה עוד מסמך אחד לחתום עליו ועוד תשלום חודשי שנראה פעוט ביחס לתשלום החודשי של המשכנתא, אולם חודש ועוד אחד חולפים, שנה אחר שנה, ואנחנו משלמים מידי חודש סכומים שעלולים להצטבר לעשרות אלפי שקלים מיותרים, מבלי לעצור ולבדוק על מה בעצם אנחנו משלמים ומי אמר שאנחנו לא יכולים לשלם פחות על אותו הביטוח? למזלנו, גם אם אנחנו עומדים ממש כעת לפני נטילת משכנתא או וגם נטלנו משכנתא לפני תקופה- אפשר בכל שלב, בתהליך פשוט וקל, לבדוק כמה אנחנו משלמים על ביטוח המשכנתא ולהוזיל עלויות באופן משמעותי.

חברת ביטוח ישיר, שמבוססת על רעיון שירותי ויוצא דופן של רכישת ביטוח באופן ישיר וללא סוכן, מציעה את ביטוח המשכנתא הזול ביותר באופן משמעותי שיכול להגיע לחסכון מצטבר של עשרות אלפי שקלים על ביטוח המשכנתא ומציעה לנוטלי המשכנתאות לבדוק בעצמם מי נותן להם את הביטוח המשתלם ביותר עבורם.

רגע לפני שאתם סוגרים על ביטוח משכנתא, ביטוח ישיר נותנת מידע פשוט ויישומי כדי שתוכלו לבחור בביטוח המשתלם ביותר עבורכם:

לא כל הנוצץ זהב- יש חברות ביטוח שיציעו לכם בשנים הראשונות הנחות גבוהות שנראות משתלמות וקורצות, אך חשוב לבחון את ההצעה לפי סכום כל הפרמיות עד סיום המשכנתא. הפרמיה עולה ככל שהמבוטח מתבגר, ואז ההנחות יותר משפיעות על המחיר.

סוף ביטוח במחשבה תחילה- הזמן להשוואת ביטוח משכנתא הוא לפני הרגע האחרון, ולפני שהבנק והמוכר לחוצים לסיים את התהליך. בררו על ביטוח כאשר יש לכם את כל פרטי הדירה והמשכנתא. לא חשבתם על זה מראש? הכל טוב. בכל שלב תוכלו להחליף חברת ביטוח בקלות ובפשטות.

תהיו חכמים- בדקו במספר מקומות, התייעצו עם מומחים וחברים ותתמקחו. אפשר להתחיל בהשוואת עלות ביטוח המשכנתא לפי ההצעות היותר טובות שקיבלתם וכן לדבר עם חברת הביטוח העובדת עם הבנק.

הפרד ומשול- לא חייבים לרכוש את ביטוח החיים ואת הביטוח המבנה באותה חברת ביטוח, אם זה יוצא משתלם יותר מבחינת המחיר והכיסוי- פצלו את הביטוח ל-2 חברות שונות.

אם פעם לא מאוחר מידי-  יש לכם כבר משכנתא? מצוין! בכל שלב אפשר, בתהליך קצר, פשוט ונוח לשנות את חברת הביטוח ולחסוך עשרות אלפי שקלים בכמה דקות של חשיבה מושכלת.

אז בין אם אתם עומדים לפני נטילת משכנתא או שכבר לקחתם משכנתא בעבר,  זה הזמן  לבדוק  את ביטוח המשכנתא  שברשותכם, לקבל הצעה זולה ומשתלמת מביטוח ישיר, ובעיקר לקחת החלטה שעליה תשלמו כל החיים פחות, ואפילו הרבה פחות. 

רוצים לדעת איך להוזיל את ביטוח המשכנתא שלכם? השאיראו פרטים>>

ביטוח משכנתא ביטוח ישיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד