כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מנדי ביתאן"

הסופרת החרדית שמונתה לעורכת התוכנית

עורכת חדשה לתכנית מנדי ביתאן ב'כאן מורשת': הסופרת החרדית נעמי צוובנר. סופרת ועורכת ותיקה בעלת ניסיון רב בזירת התוכן. בין השאר הייתה ממייסדי מגזין הנשים 'קטיפה' של יתד נאמן, ומיסדת ועורכת של מגזין 'תצפית' בעיתון הפלס

הסופרת החרדית שמונתה לעורכת התוכנית
אלי ביתאן ומנדי גרוזמן צילום: באדיבות המצלם

הסופרת החרדית נעמי צוובנר היא העורכת החדשה של התכנית "מנדי ביתאן" בכאן מורשת, בהגשת מנדי גרוזמן ואלי ביתאן, המשודרת מדי בוקר בין השעות שמונה עד עשר. צוובנר נכנסה לתפקידה השבוע ותצטרף לצוות התכנית הוותיק, ולתכנית הפופולרית המשודרת כבר חמש שנים מדי בוקר ביום ראשון עד רביעי.

נעמי צוובנר היא סופרת ועורכת ותיקה בעלת ניסיון רב בזירת התוכן. בין השאר הייתה ממייסדי מגזין הנשים 'קטיפה' של יתד נאמן, ומיסדת ועורכת של מגזין 'תצפית' בעיתון הפלס. כיום היא יועצת ומנחה בעולמות העריכה, הספרות והעיתונאות. 

התכנית של הצמד גרוזמן וביתאן היא תכנית אקטואלית על סדר היום של הציבור החרדי והדתי, עוסקת בנושאים חברתיים ופנים-חרדים ומגוונת בנושאי נייעס פנימי, תרבות וספרות, ועם פינות פופולריות כגון "חדשות האוכל הכשר" בשיתוף פעולה עם "דתילישס", "הנייעס של המזרוחניקים" בהגשת דביר עמר, פינה כלכלית בשיתוף קרן קמ"ח ועוד.

בסקרי ה-tgi היא זוכה לאחוזי האזנה גבוהים מאד, ובסקר האחרון עלתה בשבעה עשר אחוזי האזנה. בעבר ערכו את התכנית העיתונאי דב אייכלר, אביחי זנו, איתי סופרין ונתנאל ינובר.

אלי ביתאן מנדי גרוזמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד