כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
קרבות הרפורמה

הרה"ר תומך בתיווך הנשיא: "בסופו של יום אחים אנחנו"

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו מביע תמיכה במאמצי התיווך של נשיא המדינה בנוגע למחלוקת על הרפורמה המשפטית. "מתפלל ומייחל שתצליח במשימה הקדושה לחבר בין חלקי עם ישראל" • הנשיא לרבנים הראשיים: "תפקידכם הוא קריטי להביא שלום ואחווה לתוך עם ישראל"

הרה"ר תומך בתיווך הנשיא: "בסופו של יום אחים אנחנו"
הרבנים הראשיים בבית הנשיא צילום: צילום חיים צח לע״מ

בטקס מיוחד בבית הנשיא שהתקיים הבוקר (חמישי) בו הצהיר הרב יוסף יצחק שלוש אמונים כחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל בפני נשיא המדינה ובמעמד הרבנים הראשיים, התייחס הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו לניסיונות התיווך של נשיא המדינה ברקע קידום הרפורמה המשפטית.

בדבריו בטקס, הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו הביע תמיכה במאמצי הנשיא להידברות סביב קידום הרפורמה: "אני רוצה לפנות בהזדמנות זו למכובדי הנשיא, פתחת בדרך של קירוב וחיבור בין חלקי העם והשכנת השלום בין איש לרעהו", אמר.

עוד הוסיף הרב הראשי: "אנו חייבים לזכור כי בסופו של יום אחים אנחנו ואנחנו חייבים לדעת לדבר האחד עם השני בלי תנאים. אני מתפלל ומייחל שתצליח במשימה הקדושה הזו לבנות יחד את הגשר שיחבר בין חלקי עם ישראל".

נשיא המדינה יצחק הרצוג פנה לרבנים הראשיים בדבריו ואמר: "לרבנות הראשית יש תפקיד חשוב והתפקיד הזה הולך ומתעצם, החשיבות שלכם בעת הזאת היא קריטית על מנת להביא אחווה, שלום, שלווה, ורעות לתוך עם ישראל.

"אתם משמעותיים בתחום קריטי נוסף - בהתאמת המציאות ההלכתית למציאות המשתנה, שבו אתם עוסקים רבות. אני מאחל לכם מעומק לבי מבית הנשיא מירושלים ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם", כך הנשיא בדבריו.

הרפורמה המשפטית הרב דוד לאו הרב יצחק יוסף יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד