כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חמוש בכבדות

נעצר גבר שתכנן להרוג נבחרי ציבור יהודים

סוכנים פדרלים עצרו גבר ממישיגן שזמם להרוג נבחרי ציבור יהודים. "קיימת אפשרות סבירה לרצח יהודים במישיגן", כך אמר הסוכן המיוחד של ה-FBI שון ניקול. האיש היה עובד לשעבר של אוניברסיטת מישיגן. הוא איים על אנשי אכיפת החוק שתכננו להפריע לו בתכנית

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ה-FBI יחד פעל יחד עם הרשויות המקומיות באמצע חודש פברואר כדי לעצור חמוש שאיים להרוג את כל נבחרי הציבור היהודים במישיגן. את האיומים השמיע ברשתות החברתיות. האיש היה עובד לשעבר של אוניברסיטת מישיגן.

ג'ק יוג'ין קרפנטר, תושב טיפטון, מישיגן, צייץ בטוויטר ב-17 בפברואר כי הוא "חוזר למישיגן ומאיים כעת לבצע את עונש המוות לכל מי שהוא יהודי בממשלת מישיגן אם לא יעזבו", כך על פי תצהיר ה- FBI. ישנם כמה נבחרי ציבור יהודים בולטים במדינה, ביניהם התובעת הכללית דנה נסל, חברת הקונגרס אליסה סלוטקין ומספר סנאטורים.

קרפנטר הואשם בהעברת איום בין-מדינתי, שבגינו הוא עלול לקבל עד חמש שנות מאסר פדרלי, והוא עצור ללא אפשרות לשחרור בערבות בבית משפט פדרלי בדטרויט. את איומיו צייץ קרפטנר כשהיה בטקסס, כך לפי ה-FBI.

בטוויטר טען כי הוא עובד לשעבר באוניברסיטת מישיגן ש"פוטר בגלל שסירב ליטול תרופות ניסיוניות", בהתייחסו לחיסון הקורונה. באוניברסיטת מישיגן יש יותר מ-6,500 סטודנטים יהודים, כך לפי ארגון הסטודנטים 'הלל'.

"הוא איים לגרום לפציעה ומוות לחברים יהודים בממשלת מישיגן", כתב הסוכן המיוחד של ה-FBI שון ניקול בתצהיר מה-18 בפברואר. אמו אמרה לרשויות כי הוא מחזיק בכמה כלי נשק, כולל שלושה אקדחים, רובה ציד בקוטר 12 ורובה ציד בסגנון צבאי. קרפנטר גם איים על כל אנשי אכיפת החוק שתכננו להפריע לו.

מישיגן ארה''ב אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד