כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הכנה למלחמת העולם

שכירי חרב מעבירים הרצאות על נשק לילדים ברוסיה

קבוצת וגנר הידועה לשמצה נושאת הרצאות בבתי ספר רוסיים. שכירי חרב מציגים לילדים כלי נשק. אחד משכירי החרב מקבוצת וגנר נתן הרצאה בפני תלמידי בית ספר על מעסיקו שהבטיח למתגייסים חדשים שהם יהיו מוכנים היטב למלחמת העולם השלישית

שכירי חרב מעבירים הרצאות על נשק לילדים ברוסיה
שכיר חרב מכח וגנר בבית ספר צילום: באדיבות המצלם

חבר חמוש של החברה הצבאית הפרטית וגנר נתן הרצאות בנשק לתלמידי בית ספר רוסים. סרטון, שהודלף לרשת על ידי איש האופוזיציה הרוסי ליובוב סובול ב-27 בפברואר, מראה חייל וגנר מרצה בפני תלמידים על היחידה הצבאית בה הוא משרת. הסרטון צולם בחשאי על ידי אחד התלמידים בבית ספר במוסקבה, שסיפר כי הלוחם האלמוני הגיע לבית הספר עם אקדח והראה אותו לתלמידים.

מנהל בית הספר אפילו הציע לילדים למלא שאלון על התעניינותם בקבוצת וגנר, שיימסר וייאסף על ידי המורה שלהם. מנהל ערוץ טלגרם שפרסם את הסרטון מסר כי ביקש תגובה מראשי בית הספר, אך לא קיבל תשובה לפני שהסרטון הודלף.

הסרטון שהודלף פורסם ימים ספורים לפני שהמנהיג הידוע לשמצה של קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין, הבטיח שהמתגייסים שיירשמו לשירות יהיו במצב טוב לקראת מלחמת העולם השלישית "הקרבה".

"הירשם לוגנר, תלמד את העבודה של גבר, ותהיה במצב טוב לקראת מלחמת העולם השלישית הקרובה", אמר הבוס צמא הדם. הפעולות האכזריות של קבוצת וגנר תועדו היטב מאז שהופיעו ככוח לוחם בחבל דונבאס באוקראינה שם סייעו לבדלנים פרו-רוסים לפרק את אזור דונייצק ב-2014 וב-2015.

הם נמצאים תחת מעקב בינלאומי מאז פלשה רוסיה לאוקראינה בשנה שעברה, הקבוצה ידיעה לשמצה בשל היחס הנורא שלהם לאזרחים, לבעלי חיים ואפילו לחיילים שלהם.

בית ספר מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד