ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הודעה לתקשורת

ראשי יחידה 360 ושר התרבות מיקי זוהר נפגשו: "נבחן דרכים לשיתוף פעולה לטובת אזרחי ישראל"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר לאחר המפגש: "התרגשתי לפגוש אנשים יקרים שמסורים כל כולם לטובת הציבור ופועלים 24/7 לטובת עם ישראל. המשפחות השכולות הם חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו ורוח ההתנדבות היא מה שמייחד ומאחד את העם שלנו"

ראשי יחידה 360 ושר התרבות מיקי זוהר נפגשו: "נבחן דרכים לשיתוף פעולה לטובת אזרחי ישראל"
פגישת השר מיקי זוהר עם יחידת 360 צילום: יח"צ

הנהלת 'יחידה 360' - מערך הסיוע הלאומי בראשות היו"ר ישראל מורגנשטרן והמייסד חזי שבקס הגיעו לפגישת היכרות עם שר התרבות והספורט מיקי מכלוף זוהר, במהלכה הוצגה בפניו הפעילות המקיפה של היחידה בזירות אסון, הטיפול בכבוד המת ומערך הליווי והתמיכה הניתן לאורך כל ימות השנה למשפחות שכולות ונפגעי תאונות הדרכים.

חזי שבקס הציג לשר את פעילות יחידת הצוללנים והכלבנים של היחידה, את ארגון מחנות הנופש השיקומיים לילדים ממשפחות נפגעות פעולות איבה, וסיפר על פעילותו הנרחבת מול משרדי הביטחון והבריאות במהלך מגיפת הקורונה בטרם הוקמה היחידה, ואת פעילות המתנדבים בתחילת המלחמה באוקראינה שהצילו יהודים רבים מלב התופת וסייעו להם להגיע לעבר מעברי הגבול. מייסד היחידה אף העלה בישיבה מספר רעיונות לשיתופי פעולה בנושא.

יו"ר היחידה העניק סקירה מקיפה על פעילות המשלחת של מתנדבי יחידה 360 במסגרת רעש האדמה שפקד את טורקיה, ושיתוף הפעולה ההדוק עם הכוחות הבינלאומיים. השר הביע את התפעלותו מההיקף הרחב של הפעילות ומעבודת הקודש היומיומית של המתנדבים למען האזרחים, בפרט בעבודה היומיומית המלווה בקושי נפשי לשמירה על כבוד המת בזירות אסון.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר לאחר המפגש: "התרגשתי לפגוש אנשים יקרים שמסורים כל כולם לטובת הציבור ופועלים 24/7 לטובת עם ישראל. המשפחות השכולות הם חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו ורוח ההתנדבות היא מה שמייחד ומאחד את העם שלנו".

יו''ר יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי חזי שבקס, הודה לשר התרבות ואמר: "מצאנו ידיד אמת, שליח ציבור עם לב חם ששמע באוזן קשבת את האתגרים הרבים מולם אנו ניצבים במהלך הפעילות היום יומית. זו תחילתה של דרך להרחבת הפעילות הברוכה של היחידה ועל כך תודתנו נתונה לו".

 

360 מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד