כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רווח כפול: שותפות בהחזקת תורה ותפילה בציון הקדוש

אם אתם מחפשים להיות שותפים בהשקעה שאף פעם לא מאכזבת, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הזאת. תפילת הרבנית קולדצקי ביום היארצייט הראשון של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ''ל בשושן פורים. איך זה קשור להשקעה ושפע פרנסה טובה? כנסו ותגלו

רווח כפול: שותפות בהחזקת תורה ותפילה בציון הקדוש
מרן הגר"ח קנייבסקי צילום: Yaakov Nahumi/Flash90

הרבה אנשים נוטים לחשוב שמתחפשים בפורים ולא שמים לב שבעצם, רוב האנשים דווקא נחשפים בפורים... התחפושת והאווירה המשוחררת, מאפשרים לרבים לחשוף את האמת הפנימית שלהם. כנראה שיש הרבה מאוד אנשים שמתחפשים בעל כורחם לבעלי בתים על־אף שאם הייתם שואלים אותם, הם היו מעדיפים להניח בצד את כל עיסוקיהם ולשבת בבית ה' כל ימי חייהם.

קל מאוד לזהות אותם. רואים את זה בעיניים שלהם. בכבוד שהם נוהגים באברכים צעירים מהם שמוסרים את עצמם באוהלה של תורה, שלא לדבר על בני גילם והמבוגרים מהם. על זכותם של האנשים האלה אותם אנחנו נוהגים לכנות בתואר "תמכין דאורייתא", אין צורך להרחיב. זכותם גדלה עד מאוד והם אלה שמקיימים בפועל את השותפות ההיסטורית שכרתו ביניהם השבטים יששכר וזבולון.

אם גם אתם רוצים שהרבנית תזכיר את שמכם לברכה בציון של אביה, לחצו כאן

השותפות הזו – שותפות יששכר וזבולון – מעניקה לזבולון חלק מאוד משמעותי בתורתו של יששכר. והנה הזדמנות לפרוט את זה לפרוטות. קחו למשל את קופת 'מרבים תורה וחסד' שיכולה לשמש דוגמה מוחשית לאותה שותפות. קופת מרבים תורה וחסד שהוקמה לפני כמה שנים, נועדה לתמוך בלומדי תורה והיא אף מחזיקה כולל אברכים (כולל שס) בו לומדים בכל זמן נתון כמה עשרות אברכים (ארבעים כ"י).

קופת מרבים תורה וחסד מקיימת הלכה למעשה את שותפות יששכר וזבולון ומעניקה לכל אחד הזדמנות נדירה לקחת חלק גם בתורה וגם בחסד אפילו בתרומה קטנה. מה גם שהשותפים לפעילות הקופה זוכים "בכל הקופה", משום שהמעוניינים להיות שותפים קבועים וחותמים על הוראת קבע, יזכו להימנות על אלה שהרבנית קולדצקי, בתו של מרן רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, תזכיר את שמם ואת שמות בני משפחתם בציון אביה ביום היארצייט (שושן פורים הקרוב) ובכל ראש חודש ואף באחת מהפרשות החלה שהיא עורכת וכבר נועדו ברבים כסגולה לישועה. גם מי שיבקש להיות שותף במפעליה של קופת מרבים תורה וחסד בתרומה חד־פעמית יזכה שהרבנית תזכיר את שמו אצל אביה הצדיק ביארצייט הקרוב.

אם גם אתם רוצים שהרבנית תזכיר את שמכם לברכה בציון של אביה, לחצו כאן

הרבנית קולדצקי הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד