כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לכבד הסכמים

בעלזא מצטרפת לדרישת דגל התורה נגד הפרת ההסכם הקואליציוני

ביטאון חסידות בעלזא "המחנה החרדי" מפרסם את דרישת החסידות לכבד ההסכמים הקואליציוניים בעיקר בנוגע להשוואת תנאי החינוך, תקציב התחבורה הציבורית ותקציבי הפיתוח השונים לציבור החרדי. בכך הם מצטרפים לדרישת 'דגל' שלא להפר ההסכם הקואליציוני שנחתם עם הליכוד

בעלזא מצטרפת לדרישת דגל התורה נגד הפרת ההסכם הקואליציוני
גפני ואייכלר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: ביטאון חסידות בעלזא המחנה החרדי מפרסם בעמוד השער את דרישתם לכבד את ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו ערב הקמת הממשלה ובכך מצטרפים לדרישת דגל התורה מתחילת השבוע כנגד הפרת ההסכם הקואליציוני של ראש הממשלה נתניהו.

עיקר הדרישה עומד סביב הפרת ההסכם הקואליציוני במספר נושאי הליבה בהם השוואת תנאי החינוך, תקציב התחבורה הציבורית ותקציבי הפיתוח השונים לציבור החרדי.

השבוע זעמו בדגל התורה על ראש הממשלה נתניהו ודרשו את קיום ההסכם. "התחייבות קואליציונית אינה חד צדדית", אמרו בדגל התורה וסיעת יהדות התורה אף החרימה את דיוני הכנסת ביום שני עד להתערבות ראש הממשלה נתניהו ולהתחייבותו להסדיר את הפערים וזאת 'עד הערב'.

למחרת (שלישי) נועדו יו"ר דגל התורה ח"כ גפני וסגן השר מקלב עם ראש הממשלה, מזכיר הממשלה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה שהתחייבו לחזור עם תשובות בתוך 24 שעות, אך עד לרגע זה אין כל תשובות ברורות בנושא.

כאמור, הבוקר בחסידות בעלזא מצטרפים לדרישת דגל התורה ועמודים על כך שיש לכבד הסכמים.

בתוך כך, פורסם כי ח"כ ישראל אייכלר נפגש עם שר האוצר בשורת נושאים החל מנושאי התקציב לסיעוד קשישים, הארכת ההנחה בצהרונים וכן הכללת תקציבי הת"תים בחוק התקציב.

שר האוצר הודיע לאייכלר על דעת ראש הממשלה חד משמעית, כי כל תקציבי הת"תים המפורטים בהסכם הקואליציוני ייכנסו במלואם כבר בתקציב 2023 ללא שום דחיה

דגל התורה בעלזא הסכם קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד