כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ברשת המשביר: זריזין מקדימים למתנות

ברשת המשביר תמצאי פריטים לכל המשפחה – חלוקי בית, חלוקי מגבת סטים במבחר גדול של מותגים מובילים לגברים, נשים וילדים

ברשת המשביר: זריזין מקדימים למתנות
זריזין מקדימין במשביר לצרכן צילום: יח"צ

פסח חג המתנות, בין הניקיונות לעבודה, נושא המתנות מנקר לנו בקצה הראש, וגם בלב.

מתנות לבני המשפחה, מתנות לעובדים, מתנות לחברות טובות, ואם אתם מתארחים אצל החמות או אצל חברים, חייבים להיכנס בידיים מלאות.

ישנו פתרון אחד מהיר, זריז ובמחירים השווים לכל כיס. רשת המשביר נערכה מבעוד מועד עם כל המחלקות שלהם, ובכל מחלקה קולקציית מתנות מרהיבה. מחלקת כלי הבית של המשביר ידועה במבחר הגדול ובמגוון העצום שלה. כל אחד ואחת ימצאו את הטעם שלהם במשביר, מכוסות נוי, ועד סירי הגשה, ממחבת חדשה ועד פטנטים למטבח, מגבות ומצעים. אופנת פסח לבית מחכה לכם בדמות כוסות ליין, קערת ליל הסדר, קערות הגשה לצד מגשי מצות ועוד...

לנוחיותכם, באיזור הקופות של חלק מהסניפים תחכה לכם פינת עטיפה למתנות, בצלופנים ופפיונים כך שתצאו מהמשביר עם מתנות מוכנות עד לפרט האחרון.

החלטת שאת רוצה לפנק את בני הבית בפיג'מות חדשות?

ברשת המשביר תמצאי פריטים לכל המשפחה – חלוקי בית, חלוקי מגבת סטים במבחר גדול של מותגים מובילים לגברים, נשים וילדים.

טיפ חשוב! לפני שאתם יוצאים למסע קניית המתנות השקיעו מעט מחשבה על מקבלי המתנות - מהו עיסוקם, גילם, וגם מה התחביבים שלהם. משם כבר יצופו לכם רעיונות למתנות שלבטח תהיינה שימושיות ומדויקות. רק תחשבו כמה זמן ועצבים תחסכו לעצמכם כשתגיעו עם רשימה מסודרת לאחד מסניפי הרשת.

את סבתא? לכי למחלקת הילדים, שם תגלי פריטים שיגרמו לך התמוגגות של נחת מהאיכות, מהיופי ומהמגוון האופנתי והחגיגי. בראש ובראשונה יככב המותג הצרפתי אוקיידי עם פריטים מהממים ושווים לכל כיס.

מחלקות הבישום והקוסמטיקה גם הן עם היצע רחב של מותגים ובהן תוכלו להנות ממבצעים מיוחדים על בשמים מהמותגים המובילים, בישום לגבר ולאשה של מותגי העל, מארזי טיפוח והזנה איכותיים במיוחד. המגוון ברשת הוא עצום עד שלא תדעו מה לבחור, אז הנה המלצה: המותג לה פרלה מביא אלינו בשמים משגעים, לדוגמת ה'לומינוס' שמתאפיין בריח של התחדשות לקראת חג האביב הבא עלינו לטובה, הבושם מציע ניחוחות פרחוניים אלגנטיים שזורים בשילוב עם ניחוחות יסמין ותבלינים.

סיימת לקנות מתנות לכל המשפחה ועכשיו מה איתך?

אופנת קנת' קול מחכה לך ובגדול, צוותי לך שמלה מהמת עם זוג נעליים טרנדיות, כך תוכלי לקבל את פני החג כשאת שיקית מתמיד.

כל המתנות מחכות לכם בסניפי רשת המשביר או באתר האונליין: 365mashbir.co.il

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד