כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
?בהוראת השר

המשטרה מנעה הפגנה מול ביתו של בן גביר

פעילי ימין תכננו לקיים הפגנה מול ביתו של בן גביר בעקבות ההחלטה להוציא צווי מעצר מנהליים לשני מתיישבים בחשד להתפרעות בחווארה. השוטרים שמנעו את הגעת המפגינים טענו כי "ההפגנה לא מאושרת"

המשטרה מנעה הפגנה מול ביתו של בן גביר
איתמר בן גביר במליאה צילום: ערוץ כנסת
פעילי ימין תכננו להפגין הערב (חמישי) מול ביתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בגבעת האבות בחברון, ונתקלו בשוטרים סמויים שמנעו מהם גישה לאזור. המפגינים ביררו למה אי אפשר לעלות לכיוון ביתו של השר, והשוטרים השיבו כי "ההפגנה לא מאושרת".
יצוין כי מפגיני הימין תכננו את אותה הפגנה בעקבות החלטת שר הביטחון להוציא צווי מעצר מנהליים לשני מתיישבים בחשד להתפרעות בחווארה.
המשטרה מונעת מפעילי ימין להפגין מול ביתו של בן גביר. מתוך הטלגרם של מיכאל שמש.
לשכת בן גביר מסרה בתגובה: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה למשטרה וביקש לאפשר להפגין מול ביתו.
לדברי השר: "כפעיל ימין הפגנתי עשרות פעמים מול בתים של אנשי ציבור, וזכות ההפגנה היא זכות יסוד. כל עוד אין התפרעויות ואין חסימת ציר, אקבל את המפגינים בזרועות פתוחות ובכיבוד. מודה למשטרה שמבקשת לשמור על פרטיותי ועל ילדיי, אבל טוב שגם ילדיי יחשפו למחאות בחברה הישראלית, בפרט שאין יותר מוצדקת ממחאה נגד צווים מנהליים בלי משפט וראיות שעליהם חתם היום שר הביטחון".
מוקדם יותר, תקף השר בן גביר את החלטת גלנט ואמר: "דווקא בימים בהם המתיישבים הגיבורים ביהודה ושומרון סובלים מטרור רצחני, בוחר שר הביטחון להוציא שני צווי מעצר מנהליים נגד שני יהודים, ביניהם קטין, בעוד מול גורמי הטרור הוא בוחר במדיניות "מכילה", ועל כך יש להצטער".

בן גביר הוסיף: "למרות שבית המשפט הורה על שחרור שני העצורים היהודים, בחרו מוציאי הצו לעקוף את בית המשפט בהליך חריג וחמור ולפעול בניגוד לתפיסת עולם דמוקרטית".

הוא הבהיר: "אפנה עוד הערב לגלנט ולראש הממשלה ואדרוש הבהרות על ההחלטה האנטי דמוקרטית הזאת".

איתמר בן גביר הפגנה חברון הפגנת פעילי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד