כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כמתאגרף לשעבר

פנייה ללפיד: "הסר את הכפפות והכה בהם ללא רחמים"

הסתה מוגזמת לאלימות שעוברת את עורכי העיתון 'ידיעות אחרונות'. הפובליציסט יהונתן גפן קרא בטור אישי לחברו יאיר לפיד "המתאגרף" לשעבר "הסר את הכפפות, והכה בהם ללא רחמים, גם מתחת לחגורה. אחורנית ימינה, מכה לסנטר, ונוק אאוט קטלני"

פנייה ללפיד: "הסר את הכפפות והכה בהם ללא רחמים"
יאיר לפיד/יהונתן גפן צילום: נועם ריבקין פנטון/תומר נויברג, פלאש 90

הפובליציסט יהונתן גפן שמפרסם את טוריו כבר שנים רבות בעיתון 'ידיעות אחרונות' פנה בטורו האחרון בעיתון, בקריאה לחברו הטוב שנים רבות הלא הוא ראש האופוזיציה חבר כנסת יאיר לפיד, להתעורר ולהסיר את הכפפות במאבק נגד הרפורמה המשפטית.

בטור האישי שהתפרסם אתמול (חמישי) בעיתון 'ידיעות אחרונות' כאמור, הקדיש גפן את טורו ללפיד: "אנחנו חברים קרובים יותר מ-40 שנה. בידידות העזה ורבת השנים שלנו היה לנו חוזה בלתי כתוב לא לדבר על פוליטיקה".

גפן כותב בהתייחסותו למאבק ברפורמה המשפטית: "יאיר לפיד, כמתאגרף מקצועי, אני מבקש ממך, בימים הנוראים האלה - אנא, הסר את הכפפות, והכה בהם ללא רחמים, גם מתחת לחגורה. אחורנית ימינה, מכה לסנטר, ונוק אאוט קטלני. !No more nice guy. אל תהיה ראש ממשלה, אבל תהיה קשוח, אפילו אלים. אני אלמד אותך שזה בסדר לשנוא את אלה שמאחלים לי ולידידיי מוות לילדינו ושנחלה בסרטן. בהחלט יש לי רישיון לשנוא את אלה ששונאים אותנו".

הפובליציסט מסכם וכותב: "אל תירא ידידי יאיר, אין לי ספק שאנחנו נחזיר את הצדק והדמוקרטיה, וננצח את כוחות הרשע המתפשט והכללי. השנאה תתחלף באהבה".

ברשתות החברתיות נמתחה ביקורת על עורכי העיתון שלא צנזרו את הדברים ואיפשרו לגפן לפרסם מאמר שנוטף שנאה והסתה לאלימות מפורשת.

 

יאיר לפיד יהונתן גפן הסתה לאלימות אגרוף מתאגרף ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד